Új vizeken a Magyar Turizmus Zrt.

A napokban nevezték ki a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt) új marketingigazgatóját, Dudás Krisztinát, akit egyrészt Horváth Gergely, a cég vezérigazgatója mutatott be egy mai szakmai beszélgetés során az A38 Hajó fedélzetén, másrészt a Malévtől érkező szakember rögvest egy vadonatúj, jelentős feladat lebonyolításáról számolt be a meghívottaknak.

Stratégiai márkaépítés jegyében, a teljes szemléletváltás részeként a 2011. évre – meghökkentően gyors pályázati kiírási határidőket és elbírálásokat követően – kreatív kommunikációs tendert írtak ki, jelentette be az új marketingigazgató a média képviselőinek.

A tender témája: hogyan lehet eladni Magyarországot mind a külföldi, mind a belföldi piacon? Az alapmotívumot a cég meghatározta: mindenképp az ország egyik rejtve maradt, eddig nem megfelelően és keveset kommunikált kincsére, a földalatti meleg vizekre, forrásokra koncentrálva kell az ajánlatot felépíteni. Külföld felé 23 országba kommunikál B2B és B2C csatornákon keresztül az MT Zrt, és nyilván egész másféle stratégiát kell felépíteni a határon túlra, mint a belföldi utazóközönségnek. A megatender kiírása 2-3 napon belül megjelenik az EU hivatalos honlapján, és mivel közbeszerzés alá esik, ezért természetesen a Közbeszerzési Értesítőben is. „A tendert úgy írtuk ki, hogy széles körben indulhassanak a megszólítottak, és ami a kiírásban feltételként még szerepel: a kreatívügynökségnek gyakorlatának kell lennie márkaépítés terén, és nívódíjjal kell rendelkeznie. Természetesen a célterületekre megosztva is lehet majd pályázni.” A jelentkezések benyújtási határideje szoros: február 7-ig várják a reklámügynökségek jelentkezését, február 11-én bejelenti a cég, hogy melyik az 10-15 cég, amelyekkel elképzelhető az együttműködés, február 28-án pedig már győztest hirdetnek, az előzetes elképzelések szerint. Márciusban várják a kreatív ötletek megvalósításának bemutatását, április 1-én pedig indulna közösen a kampány. A kreatív munkára 40-50 millió forintot szán az állami cég (koncepcióért, legyártásért), a média felületeken való megjelenés kifizetése természetesen ezen összeg felett lesz.


Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely

Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely 

Szálloda, gasztronómia és wellness terén Európa legjobbjai közé választották a Minaro Hotel Tokaj MGallery-t.
Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén

Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén 

Az Accor prémium nemzetközi szállodamárkája, a Pullman Hotels & Resorts november 1-jétől Szabó Áront nevezte ki a Pullman Budapest szálloda új igazgatójának.
Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel

Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel 

Az egykori négycsillagos hotelben már a felújítási munkálatok is elkezdődtek.
Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón

Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón 

November 16-án tartották a Heritage Hotels of Europe Awards gáláját, amelynek során Európa történelmi szállodáinak legjobbjait ünneplik.
Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival

Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival 

A Hotel Divinus*****Superior az Everguest egyik legösszetettebb projektje.
„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon

„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon 

A „Zöld Szálloda” cím mellett a Mövenpick BalaLand az elmúlt év során további rangos díjakat is elnyert.
Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából

Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából 

Az idén januárban Bécsben megrendezésre kerülő eseményen az iparág vezetői találkoznak, hogy feltárják a vendéglátás jövőjét meghatározó kulcsfontosságú trendeket, kihívásokat és lehetőségeket.
Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten

Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten 

Alapvetően üzleti utazókat és szabadidős vendégeket várnak Best Western (BW) hotelekbe – a lánchoz 19 márka, 4 ezer taghotellel, több mint 100 országban szerepel az ernyőmárka egységeiként
Különleges videón az ikonikus budai szálló aranykora

Különleges videón az ikonikus budai szálló aranykora 

Új korszak kezdetéhez érkezett a Hotel Gellért, Budapest egyik legismertebb és legkedveltebb történelmi épülete, hiszen októberben megkezdődött a szálloda felújítása.
Milyenek a kilátások év végéig a Balatonnál?

Milyenek a kilátások év végéig a Balatonnál? 

A szántódi ötcsillagos szálloda üzemeltetői szerint év végéig kitarthat a nyártól kezdődő, októberben kissé alábbhagyó, de még mindig jelentős utazási kedv.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.