Új vizeken a Magyar Turizmus Zrt.

A napokban nevezték ki a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt) új marketingigazgatóját, Dudás Krisztinát, akit egyrészt Horváth Gergely, a cég vezérigazgatója mutatott be egy mai szakmai beszélgetés során az A38 Hajó fedélzetén, másrészt a Malévtől érkező szakember rögvest egy vadonatúj, jelentős feladat lebonyolításáról számolt be a meghívottaknak.

Stratégiai márkaépítés jegyében, a teljes szemléletváltás részeként a 2011. évre – meghökkentően gyors pályázati kiírási határidőket és elbírálásokat követően – kreatív kommunikációs tendert írtak ki, jelentette be az új marketingigazgató a média képviselőinek.

A tender témája: hogyan lehet eladni Magyarországot mind a külföldi, mind a belföldi piacon? Az alapmotívumot a cég meghatározta: mindenképp az ország egyik rejtve maradt, eddig nem megfelelően és keveset kommunikált kincsére, a földalatti meleg vizekre, forrásokra koncentrálva kell az ajánlatot felépíteni. Külföld felé 23 országba kommunikál B2B és B2C csatornákon keresztül az MT Zrt, és nyilván egész másféle stratégiát kell felépíteni a határon túlra, mint a belföldi utazóközönségnek. A megatender kiírása 2-3 napon belül megjelenik az EU hivatalos honlapján, és mivel közbeszerzés alá esik, ezért természetesen a Közbeszerzési Értesítőben is. „A tendert úgy írtuk ki, hogy széles körben indulhassanak a megszólítottak, és ami a kiírásban feltételként még szerepel: a kreatívügynökségnek gyakorlatának kell lennie márkaépítés terén, és nívódíjjal kell rendelkeznie. Természetesen a célterületekre megosztva is lehet majd pályázni.” A jelentkezések benyújtási határideje szoros: február 7-ig várják a reklámügynökségek jelentkezését, február 11-én bejelenti a cég, hogy melyik az 10-15 cég, amelyekkel elképzelhető az együttműködés, február 28-án pedig már győztest hirdetnek, az előzetes elképzelések szerint. Márciusban várják a kreatív ötletek megvalósításának bemutatását, április 1-én pedig indulna közösen a kampány. A kreatív munkára 40-50 millió forintot szán az állami cég (koncepcióért, legyártásért), a média felületeken való megjelenés kifizetése természetesen ezen összeg felett lesz.


Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.