Vidéken főztek a rászorulóknak a szállodai séfek

Az ország 10 helyszínén gyülekeztek vasárnap, és 1200 adag ételt készítettek el délre - a legújabb HotelHero CSR-akció eredményeképp.

A HotelHero szállodák és éttermek legújabb összefogásának eredményeképpen .március 21-én vasárnap 1200 rászoruló jutott meleg ételhez. Az ország 10 különböző pontján 12 konyhában közel 30 séf gyülekezett, hogy délre meleg étel kerüljön azok elé, akiknek a legnagyobb szüksége van rá.

Kiktől érkezett még segítség?

Az alapanyagot Budapesten a Heti Betevő biztosította. Az országos akció vidéki helyszínein a Metro Nagykereskedelmi Kft. vállalta, hogy minden vidéki áruházuk 100 adag étel elkészítéséhez szükséges alapanyagot és csomagolóanyagot szponzorálja és a szállodákba szállítja.

Az elkészült és kiadagolt étel Budapesten a Heti Betevő , vidéken pedig a Magyar Vöröskereszt munkatársai és önkéntesei juttatták el a azokhoz az intézményekhez és családokhoz, ahol erre a legnagyobb szükség van.

Mi készült a konyhákon?

A HotelHero mostani akciójának a keretében a séfek tejfeles pulyatokányt készítettek tészával és csalamádéval. A szervezőket, támogatókat és a lelkes résztvevőket és önkénteseket az sem állította meg, hogy a kivitelezés mikéntjétn járványügyi helyzet miatt menet közben módosítani kellett és higiéniai szempontból fokozott elővigyázatosságot igényelt.

Mely szállodák vettek részt a mostani akcióban?

A szervezők nevében Anek Dóra köszönetét fejezte ki a résztvevő kollégáknak: Budapesten a Marriott Budapest, a Danubius Hotel Helia és a La Fiesta Party Service séfjeinek és vezetőségének. Vidéken pedig Four Points by Sheraton- Kecskemét, Hotel Lycium- Debrecen, Novotel Szeged, Hotel Sopron, a fehérvárcsurgói Károlyi Kastély Hotel & Restaurant, Corso Hotel Pécs, Hotel Europa Fit- Hévíz, Hotel Eger & Park és a HUNGUEST Hotel Sóstó-Nyíregyháza munkatársainak.

Az akción belül több vidéki helyszínünkön is regionális összefogás alakult ki: Szegeden a Novotel Szeged szállodában 4 szálloda (Art Hotel, a Colosseum Hotel (Mórahalom), a Forrás Hotel a Novotel Szeged) séfjei dolgoztak együtt. Nyíregyházán pedig a Hunguest Hotel Sóstó és a Sóstó Gyógyfürdő Zrt. kollégái fogtak össze a jó ügy érdekében.

Hévizen 8 szálloda egy 3 héten át tartó jótékonysági főzés sorozatot szerveztek az akció köré: a március 21-én elkészült 100 adag mellett hetente 2 alkalommal 60-60 adag ételt készítettek el, amit a Magyar Vöröskereszt munkatársai a környék településein élő rászorulóihoz szállítottak.

A régiós összefogásban résztvevő szállodák (Lotus Therme Hotel&Spa, Kolping Hotel Spa & Family Resort, Karos Spa, Hotel Palace, NaturMed Hotel Carbona, Danubius Hotels hévizi szállodái,Bonvital Wellness & Gastro Hotel és a Hotel Europa Fit) az alapanyagot önerőből finanszírozták.

Lesz-e folytatás?

A HotelHero itt nem áll meg, jótékonysági főzésük Budapesten biztosan folytatódik, vidéken pedig csak annak a függvénye, hogy találnak -e szponzort, aki az alapanyagot biztosítani tudja a szállodáknak. A séfek készen állnak a következő bevetésre.

Mi az a HotelHero, és milyen tevékenységet végez?

A közel egy éve megalakult HotelHero CSR csoport célja a turizmus és vendéglátás területén működő vállalkozások, magánszemélyek jótékonysági munkájának bemutatása annak érdekében, hogy felhívják a figyelmet a társadalmi felelősségvállalás fontosságára és arra, hogy akár egy kicsinek tűnő segítség másnak sokat jelenthet.

A HotelHero másik, egyben legfontosabb célkitűzése, hogy szorosan együttműködve az MSZÉSZ (Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége) CSR szekciójával a szakma képviselőinek segítő szándékát összefogja: országos akcióik célja, hogy közösen együtt dolgozva egy globális problémán segítsenek úgy, hogy közben saját környezetükben élőket is támogatják.

“Büszkék vagyunk arra, hogy ismét jót tehettünk, jól és közösen.Ezúton is köszönjük A Metro Kereskedelmi Kft -nek a támogatást és partnereinkek a Heti Betevőnek és a Magyar Vöröskeresztnek, hogy a megfeleő helykre segítettek eljutattni a munkánk eredményét! Úgy gondolom ez a megmozdulás most nagyon „Hero -s” volt! A közös munkas, a mások problémáján segítés nekünk is erőt ad és segít a jelenlegi helyzet nehézségeinek a leküzdésében", mondta a vasárnapi közös főzés kapcsán Anek Dóra, a HotelHero alapítója.

Forrás: HotelHero / Turizmus Online


Megújult a Kempinski Hotel Corvinus

Megújult a Kempinski Hotel Corvinus  

350 új élmény: a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben befejeződött a szobák és lakosztályok felújítása.
Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.