Vidéken főztek a rászorulóknak a szállodai séfek

Az ország 10 helyszínén gyülekeztek vasárnap, és 1200 adag ételt készítettek el délre - a legújabb HotelHero CSR-akció eredményeképp.

A HotelHero szállodák és éttermek legújabb összefogásának eredményeképpen .március 21-én vasárnap 1200 rászoruló jutott meleg ételhez. Az ország 10 különböző pontján 12 konyhában közel 30 séf gyülekezett, hogy délre meleg étel kerüljön azok elé, akiknek a legnagyobb szüksége van rá.

Kiktől érkezett még segítség?

Az alapanyagot Budapesten a Heti Betevő biztosította. Az országos akció vidéki helyszínein a Metro Nagykereskedelmi Kft. vállalta, hogy minden vidéki áruházuk 100 adag étel elkészítéséhez szükséges alapanyagot és csomagolóanyagot szponzorálja és a szállodákba szállítja.

Az elkészült és kiadagolt étel Budapesten a Heti Betevő , vidéken pedig a Magyar Vöröskereszt munkatársai és önkéntesei juttatták el a azokhoz az intézményekhez és családokhoz, ahol erre a legnagyobb szükség van.

Mi készült a konyhákon?

A HotelHero mostani akciójának a keretében a séfek tejfeles pulyatokányt készítettek tészával és csalamádéval. A szervezőket, támogatókat és a lelkes résztvevőket és önkénteseket az sem állította meg, hogy a kivitelezés mikéntjétn járványügyi helyzet miatt menet közben módosítani kellett és higiéniai szempontból fokozott elővigyázatosságot igényelt.

Mely szállodák vettek részt a mostani akcióban?

A szervezők nevében Anek Dóra köszönetét fejezte ki a résztvevő kollégáknak: Budapesten a Marriott Budapest, a Danubius Hotel Helia és a La Fiesta Party Service séfjeinek és vezetőségének. Vidéken pedig Four Points by Sheraton- Kecskemét, Hotel Lycium- Debrecen, Novotel Szeged, Hotel Sopron, a fehérvárcsurgói Károlyi Kastély Hotel & Restaurant, Corso Hotel Pécs, Hotel Europa Fit- Hévíz, Hotel Eger & Park és a HUNGUEST Hotel Sóstó-Nyíregyháza munkatársainak.

Az akción belül több vidéki helyszínünkön is regionális összefogás alakult ki: Szegeden a Novotel Szeged szállodában 4 szálloda (Art Hotel, a Colosseum Hotel (Mórahalom), a Forrás Hotel a Novotel Szeged) séfjei dolgoztak együtt. Nyíregyházán pedig a Hunguest Hotel Sóstó és a Sóstó Gyógyfürdő Zrt. kollégái fogtak össze a jó ügy érdekében.

Hévizen 8 szálloda egy 3 héten át tartó jótékonysági főzés sorozatot szerveztek az akció köré: a március 21-én elkészült 100 adag mellett hetente 2 alkalommal 60-60 adag ételt készítettek el, amit a Magyar Vöröskereszt munkatársai a környék településein élő rászorulóihoz szállítottak.

A régiós összefogásban résztvevő szállodák (Lotus Therme Hotel&Spa, Kolping Hotel Spa & Family Resort, Karos Spa, Hotel Palace, NaturMed Hotel Carbona, Danubius Hotels hévizi szállodái,Bonvital Wellness & Gastro Hotel és a Hotel Europa Fit) az alapanyagot önerőből finanszírozták.

Lesz-e folytatás?

A HotelHero itt nem áll meg, jótékonysági főzésük Budapesten biztosan folytatódik, vidéken pedig csak annak a függvénye, hogy találnak -e szponzort, aki az alapanyagot biztosítani tudja a szállodáknak. A séfek készen állnak a következő bevetésre.

Mi az a HotelHero, és milyen tevékenységet végez?

A közel egy éve megalakult HotelHero CSR csoport célja a turizmus és vendéglátás területén működő vállalkozások, magánszemélyek jótékonysági munkájának bemutatása annak érdekében, hogy felhívják a figyelmet a társadalmi felelősségvállalás fontosságára és arra, hogy akár egy kicsinek tűnő segítség másnak sokat jelenthet.

A HotelHero másik, egyben legfontosabb célkitűzése, hogy szorosan együttműködve az MSZÉSZ (Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége) CSR szekciójával a szakma képviselőinek segítő szándékát összefogja: országos akcióik célja, hogy közösen együtt dolgozva egy globális problémán segítsenek úgy, hogy közben saját környezetükben élőket is támogatják.

“Büszkék vagyunk arra, hogy ismét jót tehettünk, jól és közösen.Ezúton is köszönjük A Metro Kereskedelmi Kft -nek a támogatást és partnereinkek a Heti Betevőnek és a Magyar Vöröskeresztnek, hogy a megfeleő helykre segítettek eljutattni a munkánk eredményét! Úgy gondolom ez a megmozdulás most nagyon „Hero -s” volt! A közös munkas, a mások problémáján segítés nekünk is erőt ad és segít a jelenlegi helyzet nehézségeinek a leküzdésében", mondta a vasárnapi közös főzés kapcsán Anek Dóra, a HotelHero alapítója.

Forrás: HotelHero / Turizmus Online


Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.
Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?