Vidéken főztek a rászorulóknak a szállodai séfek

Az ország 10 helyszínén gyülekeztek vasárnap, és 1200 adag ételt készítettek el délre - a legújabb HotelHero CSR-akció eredményeképp.

A HotelHero szállodák és éttermek legújabb összefogásának eredményeképpen .március 21-én vasárnap 1200 rászoruló jutott meleg ételhez. Az ország 10 különböző pontján 12 konyhában közel 30 séf gyülekezett, hogy délre meleg étel kerüljön azok elé, akiknek a legnagyobb szüksége van rá.

Kiktől érkezett még segítség?

Az alapanyagot Budapesten a Heti Betevő biztosította. Az országos akció vidéki helyszínein a Metro Nagykereskedelmi Kft. vállalta, hogy minden vidéki áruházuk 100 adag étel elkészítéséhez szükséges alapanyagot és csomagolóanyagot szponzorálja és a szállodákba szállítja.

Az elkészült és kiadagolt étel Budapesten a Heti Betevő , vidéken pedig a Magyar Vöröskereszt munkatársai és önkéntesei juttatták el a azokhoz az intézményekhez és családokhoz, ahol erre a legnagyobb szükség van.

Mi készült a konyhákon?

A HotelHero mostani akciójának a keretében a séfek tejfeles pulyatokányt készítettek tészával és csalamádéval. A szervezőket, támogatókat és a lelkes résztvevőket és önkénteseket az sem állította meg, hogy a kivitelezés mikéntjétn járványügyi helyzet miatt menet közben módosítani kellett és higiéniai szempontból fokozott elővigyázatosságot igényelt.

Mely szállodák vettek részt a mostani akcióban?

A szervezők nevében Anek Dóra köszönetét fejezte ki a résztvevő kollégáknak: Budapesten a Marriott Budapest, a Danubius Hotel Helia és a La Fiesta Party Service séfjeinek és vezetőségének. Vidéken pedig Four Points by Sheraton- Kecskemét, Hotel Lycium- Debrecen, Novotel Szeged, Hotel Sopron, a fehérvárcsurgói Károlyi Kastély Hotel & Restaurant, Corso Hotel Pécs, Hotel Europa Fit- Hévíz, Hotel Eger & Park és a HUNGUEST Hotel Sóstó-Nyíregyháza munkatársainak.

Az akción belül több vidéki helyszínünkön is regionális összefogás alakult ki: Szegeden a Novotel Szeged szállodában 4 szálloda (Art Hotel, a Colosseum Hotel (Mórahalom), a Forrás Hotel a Novotel Szeged) séfjei dolgoztak együtt. Nyíregyházán pedig a Hunguest Hotel Sóstó és a Sóstó Gyógyfürdő Zrt. kollégái fogtak össze a jó ügy érdekében.

Hévizen 8 szálloda egy 3 héten át tartó jótékonysági főzés sorozatot szerveztek az akció köré: a március 21-én elkészült 100 adag mellett hetente 2 alkalommal 60-60 adag ételt készítettek el, amit a Magyar Vöröskereszt munkatársai a környék településein élő rászorulóihoz szállítottak.

A régiós összefogásban résztvevő szállodák (Lotus Therme Hotel&Spa, Kolping Hotel Spa & Family Resort, Karos Spa, Hotel Palace, NaturMed Hotel Carbona, Danubius Hotels hévizi szállodái,Bonvital Wellness & Gastro Hotel és a Hotel Europa Fit) az alapanyagot önerőből finanszírozták.

Lesz-e folytatás?

A HotelHero itt nem áll meg, jótékonysági főzésük Budapesten biztosan folytatódik, vidéken pedig csak annak a függvénye, hogy találnak -e szponzort, aki az alapanyagot biztosítani tudja a szállodáknak. A séfek készen állnak a következő bevetésre.

Mi az a HotelHero, és milyen tevékenységet végez?

A közel egy éve megalakult HotelHero CSR csoport célja a turizmus és vendéglátás területén működő vállalkozások, magánszemélyek jótékonysági munkájának bemutatása annak érdekében, hogy felhívják a figyelmet a társadalmi felelősségvállalás fontosságára és arra, hogy akár egy kicsinek tűnő segítség másnak sokat jelenthet.

A HotelHero másik, egyben legfontosabb célkitűzése, hogy szorosan együttműködve az MSZÉSZ (Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége) CSR szekciójával a szakma képviselőinek segítő szándékát összefogja: országos akcióik célja, hogy közösen együtt dolgozva egy globális problémán segítsenek úgy, hogy közben saját környezetükben élőket is támogatják.

“Büszkék vagyunk arra, hogy ismét jót tehettünk, jól és közösen.Ezúton is köszönjük A Metro Kereskedelmi Kft -nek a támogatást és partnereinkek a Heti Betevőnek és a Magyar Vöröskeresztnek, hogy a megfeleő helykre segítettek eljutattni a munkánk eredményét! Úgy gondolom ez a megmozdulás most nagyon „Hero -s” volt! A közös munkas, a mások problémáján segítés nekünk is erőt ad és segít a jelenlegi helyzet nehézségeinek a leküzdésében", mondta a vasárnapi közös főzés kapcsán Anek Dóra, a HotelHero alapítója.

Forrás: HotelHero / Turizmus Online


Egészségnap a hévízi Hotel Európa Fit****superior vendégtereiben

Egészségnap a hévízi Hotel Európa Fit****superior vendégtereiben 

Második alkalommal hirdette meg a szálloda egész napos, ingyenes programját május 11-én, szombaton.
Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Új szállodai brand érkezik Budapestre

Új szállodai brand érkezik Budapestre 

Ez lesz a nemzetközi márka első magyarországi tagja.
Beszámoló a hazai szállodások tavaszi (59.) közgyűléséről / 2. rész

Beszámoló a hazai szállodások tavaszi (59.) közgyűléséről / 2. rész 

Az MSZÉSZ május 14-én, a Grand Hotel Esztergomban tartott szakmai találkozójának három érdekes előadásáról számolunk be.
Újabb lazulós skybar nyílt a BudaParton

Újabb lazulós skybar nyílt a BudaParton 

Buda legújabb skybarja a Radisson BudaPart tetején várja vendégeit.
Egy híján 60: Esztergomban tartották tavaszi (59.) közgyűlésüket a hazai szállodások

Egy híján 60: Esztergomban tartották tavaszi (59.) közgyűlésüket a hazai szállodások 

Helyszíni beszámoló a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) tavaszi közgyűléséről.
így kötelezte el magát a fenntarthatóság mellett az Év zöld szállodája

így kötelezte el magát a fenntarthatóság mellett az Év zöld szállodája 

Hazánk vezető márkái közül többen is kiemelkednek ezen a téren, amikor pedig a különböző szektorból érkező magyar márkák összefognak, akkor születnek az igazán jó megoldások.
Egy éves a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton

Egy éves a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton 

Az első évben több, mint 50.000 vendég látogatott el Szántódra, az egyedülálló tematikával rendelkező, családbarát hotelbe.
Katolikus kulturális központból szálloda: új üzemeltetőnél a D50

Katolikus kulturális központból szálloda: új üzemeltetőnél a D50  

Az Eventrend Group üzemelteti a továbbiakban a D50-et.
Új vezérigazgató két budapesti Marriott-ház élén

Új vezérigazgató két budapesti Marriott-ház élén 

Angela Saliba a Budapest Marriott Hotel és a Millennium Court, Marriott Executive Apartments új vezérigazgatója.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.