Visszatért Európába a világ legismertebb economy szállodamárkájának zenei programja

Az ibis MUSIC programja számos élő koncertet, DJ-szettet és egyéb zenei ihletésű kezdeményezést is magában foglal a résztvevő szállodákban Európa-szerte az egész év során.

Az ibis, a világ legismertebb economy szállodamárkájának zenei programja visszatér Európába. Idén nyáron az ibis MUSIC számos izgalmas élményt kínál kiválasztott európai szállodáiban, és neves zenei fesztiválokkal köt partnerséget. Ezek között van a Rock in Rio Lisboa, a Montreux-i Jazzfesztivál és – ismét – a budapesti Sziget Fesztivál, ahol az ibis és az ALL egy vadonatúj színpadot mutat be, BUZZ néven.

A fesztiválkínálat részeként az ibis ismét együttműködik az ALL-lal, az Accor foglalási platformjával és hűségprogramjával. Az ALL a világ legnagyobb zenei rendezvényeihez kapcsolódó exkluzív élményekkel kis plusz lelket visz az utazásokba. Az ALL tagjai preferenciáik, zenei műfajok, úti célok és költségvetésük szerint választhatnak.

 

Néhány évnyi sikeres együttműködés és a tavalyi nagy érdeklődéssel kísért színpad után az ibis és az ALL újabb egy évre visszatér Európa egyik legnagyobb zenei fesztiváljára, a Szigetre.

Augusztus 7-12. között a világ minden tájáról több százezer zenekedvelő gyűlik össze, akik az ALL.com × ibis presents The BUZZ színpadon feltörekvő művészek fellépését követhetik. Európa egyik legnagyobb fesztiválja 2024-ben olyan nevekkel várja a közönséget, mint Kylie Minogue, Raye, Stormzy és Liam Gallagher. Az ALL tagjai tagok exkluzív VIP-csomagokhoz juthatnak hozzá.

 

Június 15-16. és 22-23. között kerül sorra a lisszaboni Rock in Rio, ahol többek között Ed Sheeran, Doja Cat és a Jonas Brothers lesz a headliner. Az immár huszadik alkalommal megrendezett Rock in Rio a portugál fővárosba érkezik, hogy napsütésben ünnepelje a pop és a rock világát. Az ibis és az ALL különleges popup hotelje szórakoztató programokkal várja a fesztiválozókat, a párnacsata fotófülkétől kezdve a virtuális valóság-játékokon át a hangulatos zenei bárig, sőt, még szunyókáló állomások is várják a szórakozni vágyókat, hogy feltölthessék magukat és mobiltelefonjaikat. Ezenkívül az ALL tagok privát vacsorán vehetnek részt, a nagyszínpadra néző kilátással és szállással egy helyi ibis hotelben.

 

„A zene képes összehozni az embereket és maradandó emlékeket teremteni. Az ibis MUSIC is ezt teszi elindítása óta: hihetetlen előadásokat és izgalmas élményeket kínál rajongóknak, utazóknak és mindenkinek, aki szenvedélyesen szereti a zenét

– mondta Florence Liger-Tourres, az Accor economy márkáinak európai és észak-afrikai marketingjéért felelős alelnöke. – A program bizonyítja elkötelezettségünket, hogy felejthetetlen pillanatokkal lepjük meg vendégeinket, és támogassuk a jövő feltörekvő zenei sztárjait.”

 

„Nagyon örülünk, hogy az ibis segít életben tartani tagjaink zene iránti szeretetét. Az ALL és az ibis MUSIC program elindítása óta olyan zenei élményeket nyújtottunk, amelyek tükrözik közös törekvésünket, hogy kapcsolódjunk tagjaink szenvedélyéhez és érdeklődéséhez. Ezek a pillanatok testesítik meg az Accor vendéglátásról szóló ígéretét és vízióját”

– mondta Antoine Dubois, az Accor európai és észak-afrikai marketing, hűség, szponzoráció és vendégélmény területeiért felelős vezető alelnöke.

 

Az ibis ingyenes zuhanyzási lehetőséget is kínál az idei Glastonbury (Egyesült Királyság) és Tomorrowland (Belgium) résztvevőinek. A rendezvények utolsó napjain a fesztiválozók lemoshatják a sarat, és felfrissülve, megfiatalodva térhetnek haza. Az Egyesült Királyságban és Belgiumban található szállodák egy részében a zuhanyzási szolgáltatás ingyenes, és a szabad helyek függvényében egész nap rendelkezésre áll.

 

Az ibis MUSIC programja számos élő koncertet, DJ-szettet és egyéb zenei ihletésű kezdeményezést is magában foglal a résztvevő szállodákban Európa-szerte az egész év során.

 

Az ibis idén ünnepli ötvenedik születésnapját. A modern, előremutató dizájn iránt elkötelezett márka zökkenőmentesen ötvözi a trendteremtést a kényelemmel és a valódi „otthonos” hangulattal. A hetven országban több mint 1270 szállodával rendelkező ibis világszerte elismert vezető szerepet tölt be az elérhető, magas színvonalú szálláshelyek piacán. A márka lényege a befogadás és a sokszínűség, törekszik az utazás demokratizálására és a kulturális megértés előmozdítására. Idén az ibis öt évtizedes piacvezető szerepének tiszteletére új márkakultúra-programot, globális munkavállalói nagyköveti és márkakampányt indít.


Matrac, zuhany, wifi –  ennyi ma elég?

Matrac, zuhany, wifi – ennyi ma elég? 

Hol tart ma a szállodadesign? címmel szakmai kerekasztal beszélgetést kísértünk figyelemmel, amely a River Diva rendezvényhajó avatásának keretében zajlott a Dunán.
Elismerték a Mercure Debrecen fenntarthatósági koncepcióját

Elismerték a Mercure Debrecen fenntarthatósági koncepcióját 

A négycsillagos szálloda kiemelt hangsúlyt fektet a fenntarthatóságra, így például a környezettudatos anyaghasználat, az energiatakarékosság és a hulladékkezelés is kulcskérdés a hotel számára.
Tokaj különleges adottságú tophotele rózsaszínbe öltözött

Tokaj különleges adottságú tophotele rózsaszínbe öltözött 

A Minaro Hotel Tokaj MGallery rózsaszínre váltott a mellrák elleni küzdelem jegyében.
Ki legyen az Év Fiatal Szállodása? Elindult a közönségszavazás!

Ki legyen az Év Fiatal Szállodása? Elindult a közönségszavazás! 

Mutatjuk, kikre lehet voksolni október 27-ig.
Az Airbnb éves átalányadóját Budapesten a négyszeresére emelik

Az Airbnb éves átalányadóját Budapesten a négyszeresére emelik 

Indul a társadalmi egyeztetés a fővárosi Airbnb-szabályozásról, de az éves átalányadó megemelését valamint a két évre szóló moratóriumot már bejelentették.
Szallas.hu: friss adatok az őszi szünet előfoglalási számairól

Szallas.hu: friss adatok az őszi szünet előfoglalási számairól 

Kilenc százalékkal nőtt az előfoglalások száma a tavalyi őszi szünethez képest.
Napelemek egy budapesti hostel tetején: váratlanul rövid a megtérülési idő

Napelemek egy budapesti hostel tetején: váratlanul rövid a megtérülési idő 

A budapesti a&o Hostel nemrégiben jelentős lépést tett a fenntarthatóság felé azáltal, hogy befejezte egy korszerű napelemrendszer telepítését.
Üzleti utazókat is vár főszezonon kívül az ötcsillagos balatoni gyerekhotel

Üzleti utazókat is vár főszezonon kívül az ötcsillagos balatoni gyerekhotel 

A balatoni térség egész éves látogatottságának bővítésére, és az üzleti utazók megszólítására törekszik a Szántódon található ötcsillagos ház.
Új Sales szervezet a Danubius Hotelsnél

Új Sales szervezet a Danubius Hotelsnél 

A Danubius Hotels az új piaci kihívásokra reagálva újraszervezte értékesítési területét, amelynek élére Bánfi Katát nevezte ki, Director of Sales pozícióba.
Magyar szállodákat, éttermeket díjaztak a világ neves wellness és kulináris versenyén

Magyar szállodákat, éttermeket díjaztak a világ neves wellness és kulináris versenyén 

Bejelentette 2024-es év nyerteseit a World Culinary Awards és a World Spa Awards.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.