Az ibis, a világ legismertebb economy szállodamárkájának zenei programja visszatér Európába. Idén nyáron az ibis MUSIC számos izgalmas élményt kínál kiválasztott európai szállodáiban, és neves zenei fesztiválokkal köt partnerséget. Ezek között van a Rock in Rio Lisboa, a Montreux-i Jazzfesztivál és – ismét – a budapesti Sziget Fesztivál, ahol az ibis és az ALL egy vadonatúj színpadot mutat be, BUZZ néven.
A fesztiválkínálat részeként az ibis ismét együttműködik az ALL-lal, az Accor foglalási platformjával és hűségprogramjával. Az ALL a világ legnagyobb zenei rendezvényeihez kapcsolódó exkluzív élményekkel kis plusz lelket visz az utazásokba. Az ALL tagjai preferenciáik, zenei műfajok, úti célok és költségvetésük szerint választhatnak.
Néhány évnyi sikeres együttműködés és a tavalyi nagy érdeklődéssel kísért színpad után az ibis és az ALL újabb egy évre visszatér Európa egyik legnagyobb zenei fesztiváljára, a Szigetre.
Augusztus 7-12. között a világ minden tájáról több százezer zenekedvelő gyűlik össze, akik az ALL.com × ibis presents The BUZZ színpadon feltörekvő művészek fellépését követhetik. Európa egyik legnagyobb fesztiválja 2024-ben olyan nevekkel várja a közönséget, mint Kylie Minogue, Raye, Stormzy és Liam Gallagher. Az ALL tagjai tagok exkluzív VIP-csomagokhoz juthatnak hozzá.
Június 15-16. és 22-23. között kerül sorra a lisszaboni Rock in Rio, ahol többek között Ed Sheeran, Doja Cat és a Jonas Brothers lesz a headliner. Az immár huszadik alkalommal megrendezett Rock in Rio a portugál fővárosba érkezik, hogy napsütésben ünnepelje a pop és a rock világát. Az ibis és az ALL különleges popup hotelje szórakoztató programokkal várja a fesztiválozókat, a párnacsata fotófülkétől kezdve a virtuális valóság-játékokon át a hangulatos zenei bárig, sőt, még szunyókáló állomások is várják a szórakozni vágyókat, hogy feltölthessék magukat és mobiltelefonjaikat. Ezenkívül az ALL tagok privát vacsorán vehetnek részt, a nagyszínpadra néző kilátással és szállással egy helyi ibis hotelben.
„A zene képes összehozni az embereket és maradandó emlékeket teremteni. Az ibis MUSIC is ezt teszi elindítása óta: hihetetlen előadásokat és izgalmas élményeket kínál rajongóknak, utazóknak és mindenkinek, aki szenvedélyesen szereti a zenét
– mondta Florence Liger-Tourres, az Accor economy márkáinak európai és észak-afrikai marketingjéért felelős alelnöke. – A program bizonyítja elkötelezettségünket, hogy felejthetetlen pillanatokkal lepjük meg vendégeinket, és támogassuk a jövő feltörekvő zenei sztárjait.”
„Nagyon örülünk, hogy az ibis segít életben tartani tagjaink zene iránti szeretetét. Az ALL és az ibis MUSIC program elindítása óta olyan zenei élményeket nyújtottunk, amelyek tükrözik közös törekvésünket, hogy kapcsolódjunk tagjaink szenvedélyéhez és érdeklődéséhez. Ezek a pillanatok testesítik meg az Accor vendéglátásról szóló ígéretét és vízióját”
– mondta Antoine Dubois, az Accor európai és észak-afrikai marketing, hűség, szponzoráció és vendégélmény területeiért felelős vezető alelnöke.
Az ibis ingyenes zuhanyzási lehetőséget is kínál az idei Glastonbury (Egyesült Királyság) és Tomorrowland (Belgium) résztvevőinek. A rendezvények utolsó napjain a fesztiválozók lemoshatják a sarat, és felfrissülve, megfiatalodva térhetnek haza. Az Egyesült Királyságban és Belgiumban található szállodák egy részében a zuhanyzási szolgáltatás ingyenes, és a szabad helyek függvényében egész nap rendelkezésre áll.
Az ibis MUSIC programja számos élő koncertet, DJ-szettet és egyéb zenei ihletésű kezdeményezést is magában foglal a résztvevő szállodákban Európa-szerte az egész év során.
Az ibis idén ünnepli ötvenedik születésnapját. A modern, előremutató dizájn iránt elkötelezett márka zökkenőmentesen ötvözi a trendteremtést a kényelemmel és a valódi „otthonos” hangulattal. A hetven országban több mint 1270 szállodával rendelkező ibis világszerte elismert vezető szerepet tölt be az elérhető, magas színvonalú szálláshelyek piacán. A márka lényege a befogadás és a sokszínűség, törekszik az utazás demokratizálására és a kulturális megértés előmozdítására. Idén az ibis öt évtizedes piacvezető szerepének tiszteletére új márkakultúra-programot, globális munkavállalói nagyköveti és márkakampányt indít.