100.000 eurós csekket nyújtott át a Ryanair a tinédzserkori rákbetegséggel foglalkozó alapítványnak, a Teenage Cancer Trustnak. Az összeg a légitársaság 10.000 példányban elkelt 2014-es jótékonysági naptárának eladásából származik, ami rekordidő alatt kelt el.
A több mint 400 jótékonysági pályázó közül a Ryanair légi személyzete végül idén a Tinédzser Rákalapítványt választotta, ezzel 27 speciális, a fiatalok rákbetegségével foglalkozó egységet támogatnak Egyesült Királyság-szerte.
A naptár – és vele együtt a benne megjelenő 13 légiutas-kísérőről készült kép – nagy sikert aratott, főleg, miután a fotózásról egy kulisszák mögötti videó is készült, amit a YouTube-on 830.000-en néztek meg.
{youtube|id=O0maf6c0zdw}
A Ryanair 2008 óta ad ki minden évben jótékonysági naptárat, azóta összesen 700.000 euróval támogattak 7 különböző jótékonysági szervezetet.
Forrás: Turizmus Online