Az 1 milliárd GBP (1,6 milliárd USD) értékű, úttörő jelentőségű szerződés szavatolja az easyJet 2012-ig 207 tagúra bővülő flottájának biztonságát és minőségét, méghozzá az ágazatban egyedülállóan kedvező fenntartási költségek mellett. A két vállalat közötti megállapodás értelmében az easyJet lesz az SR Technics vadonatúj, a máltai miniszterelnök által ma bejelentett máltai karbantartó létesítményének első ügyfele. A karbantartási munkák Máltára történő áthelyezésével a folyamatoptimalizálás és a méretgazdaságosság javulása révén az easyJet hatékonysága a szerződés 11 éves futamideje alatt 17%-kal fog nőni.
Andy Harrison, az easyJet vezérigazgatója így nyilatkozott: „Örömmel bővítettük ki partneri együttműködésünket az SR Technics-szel. A jövőben együtt fogunk példát mutatni az ágazatnak biztonságból, minőségből és hatékonyságból.” Bernd Kessler, az SR Technics elnök-vezérigazgatója a következőt tette hozzá:; „Ez a megbízás a töretlen bizalom jele. Az easyJet komoly növekedési ambíciókat tápláló, vezető légitársaság, mely flottája karbantartása tekintetében is a lehető legmagasabb minőséget követeli meg.”
Az SR Technics a jövőben is szolgáltatások széles palettáját nyújtja majd, melybe a repülőgép-karbantartás és a logisztikai szolgáltatások éppúgy beletartoznak, mint a részegységek javítása és felújítása. Az SRT 2010 harmadik negyedévétől kezdi meg Máltán az easyJet flottájának karbantartását. Az új szerződés 2020-ig él, és tovább erősíti a két vállalat között régóta fennálló kapcsolatot.