A pilóta eredetileg 250 eurót ajánlott fel utasonként, valamint egy ingyenes szállodai éjszakát, azonban 400 euróig fel kellett mennie az összeggel, mire négy utas felajánlotta, hogy leszáll a gépről, írja a TravelMole. A járat 50 percen keresztül vesztegelt a betonon, míg a pilóta az utasokkal tárgyalt.
Az EasyJet elismerte a történteket, hogy négy utas távozását kérték, mivel a repülőgép meghaladta a maximális felszállási súlyát. A légitársaság közlése szerint, ritkán előfordul ilyesmi, a váratlan időjárás, vagy a nagyobb súlyú poggyászok miatt. Az önkénteseket a légitársaság az EU direktívába foglaltak alapján fizette ki, az összeget a járat hossza alapján állapították meg, állította a légitársaság.
Az EasyJet azzal magyarázta az "áremelést", hogy a pilóta kezdetben rossz információt kapott az összegről, amelyet később helyesbített. Nem történt semmiféle alkudozás. Az EU szabályozás szerint azoknak az utasoknak, akik a légitársaság hibájából nem tudnak elutazni járatukkal, egy 1500 km-nél hosszabb útnál 400 eurós kártérítés jár.
Forrás: TravelMole