„A Wizz Air, a többi légitársasághoz hasonlóan, rendkívüli technikai kihívással találta magát szemben nemzetközi informatikai partnere rendszerének leállását követően. Az informatikai rendszer kiesése miatt előfordulhat, hogy a utasaink fennakadásokat tapasztalhatnak a légitársaság nemzetközi hálózatán, a weboldal és a mobilalkalmazás elérhetősége átmenetileg szünetelhet.
Jelenleg az alábbi internetes szolgáltatások nem elérhetők rendszerünkben:
- a légitársaság weboldala és mobilalkalmazása
- a foglalási rendszer
- az online utasfelvétel és a beszállókártya kiadása
- kapcsolattartó/ügyfélszolgálati központok, új foglalások és meglévő foglalások módosítása
Az üzemszünet ideje alatt minden utas számára ingyenes a repülőtéri utasfelvétel. A légitársaság azt tanácsolja utasainak, hogy legalább 3 órával a tervezett indulás előtt érkezzenek meg a repülőtérre, hogy elegendő idő álljon rendelkezésre az utasfelvétel és a biztonsági ellenőrzés elvégzésére, valamint a repülőtéri egészségügyi és biztonsági intézkedésekre, ahol ez szükséges.
Köszönjük utasaink megértését és együttműködését a globális informatikai üzemszünettel kapcsolatban. Továbbra is mindent megteszünk annak érdekében, hogy utasainkat a lehető legkevesebb fennakadás érje utazásuk során.”, írják.