A reklám elején egy fiatalember éves bérletet szeretne venni, de a középkorú ügyfélszolgálatos meg akarja győzni, hogy 60,66 euróért vegyen inkább havibérletet. A potenciális vásárló fel is háborodik: hogy kerülhet ilyen sokba? A válasz nem várat magára, az ügyintéző ugyanis bevezeti egy többemeletes, titkos laboratóriumba, ahol meglepőbbnél meglepőbb dolgok történnek.
{youtube|id=2pic3FnvUrY}
Példának okáért a járatkésés-kisorsoló, amely egy lottóhúzó gömbből, rengeteg dióból és egy mókusból áll: a mókus megnyom egy gombot, kijön egy dió a gépből, amin áll egy szám, ez alapján határozzák meg, hogy aznap melyik járat fog késni. No de menjünk tovább.
Tesztelik azt is, hogy a hangosbemondó mikor lesz a legérthetetlenebb: ha chipset, ha leberwurstot, vagy ha csokibonbont töm a szájába az alkalmazott? Nincs vita, a csoki nyer. És persze komoly tréningen kell részt vennie a buszsofőröknek is, hogy rendesen begyakorolhassák a busz után szaladó ember orra előtt becsukni az ajtót.
Ha nem győzi meg fiatal barátunkat a 60,66 eurójának helyes elköltéséről az, hogy a berlini tömegközlekedés annyira kiváló, hogy a hibákat német precizitással kell beépíteni az ügymenetbe, akkor bizony semmi. Marad a bicikli, hipsterkém!!4!
Forrás: Kreatív Online