A görög piacra is kiterjeszti szárnyait az Etihad

Code-share megállapodást kötött a legnagyobb görög légitársaság, az Aegean Airlines és Abu Dzabi fuvarosa, az Európában egyre nagyobb érdekeltségekkel bíró Etihad Airways.

A megállapodás értelmében közös Etihad-Aegean kód alatt repül majd hetente négyszer a 2014. március 30-án első útjára induló Athén-Abu Dzabi járat. Az útvonalon egy 168 üléses Airbus A320-as repül majd.

Az Etihad saját gépével 2009 óta repül a két város közt naponta. A nyári menetrenddel bővülő kapacitás kielígit az útvonal iránti folyamatosan növekvő igényeket.

Ezen kívül szintén Etihad kód alatt is repül majd az Aegean 16 belföldi illetve 10 európai járata. Elóbbiek: Alexandroupolisz, Chania, Chiosz, Heraklion, Ioannina, Kavala, Kefalónia, Korfu, Kosz, Lemnosz, Míkonosz, Mytilene, Rodosz, Szamosz, Szantorini és Szaloniki. Utóbbiak pedig Bécs, Prága, Róma, Velence, Varsó, Bukarest, Madrid, Tirana, Szófia és Larnaka lesznek. 

Cserébe 7, az Öböl térségében, Ausztráliában és Dél-Afrikában lévő  Etihad desztinációra közlekedő Etihad járatra kerül az Aegean kódja. Az úti célok Bahrain, Kuwait, Johannesburg, Melbourne, Perth és Sydney.


A Wizz Air járatait is érinti a nemzetközi szintű technikai leállás

A Wizz Air járatait is érinti a nemzetközi szintű technikai leállás 

Ezzel kapcsolatban a következő közleményt juttatták el szerkesztőségünkbe.
Egyszerre áldás és átok a sok reptérfejlesztés szerte a világban

Egyszerre áldás és átok a sok reptérfejlesztés szerte a világban 

A következő két évtizedben 2 trillió (magyarul 2 billió, vagyis kétezerszer egymilliárd) dollár értékű fejlesztések várhatók világszerte a légiközlekedésben.
Az utazók zöme ügyet sem vet a MÁV meglehetősen furcsa kérésére

Az utazók zöme ügyet sem vet a MÁV meglehetősen furcsa kérésére 

Ugyanis hiába óvta őket a MÁV - ennek ellenére jegyet váltottak különböző vonalakon járó szerelvényeikre.
Új magyar jármű született

Új magyar jármű született 

Bemutatták az új magyar elektromos midibuszt - a Városligetben tette meg első köreit a bajai gyár fejlesztése.
Ismét indít és fogad járatokat a debreceni reptér

Ismét indít és fogad járatokat a debreceni reptér 

Örömteli hírről kaptunk tájékoztatást szerda délelőtt.
Késés és járattörlés esetén cseveghet Ameliával

Késés és járattörlés esetén cseveghet Ameliával 

Mesterséges inteligenciával teszi hatékonyabbá ügyfélszolgálatát a légitársaság.
Összehangolja európai hálózatát az Air France-KLM és a SAS 

Összehangolja európai hálózatát az Air France-KLM és a SAS  

Szorosabbra fűzi kereskedelmi együttműködését a három légitársaság: codeshare és interline megállapodást kötöttek.
Mit kell tudnia egy légiutas-kísérőnek?

Mit kell tudnia egy légiutas-kísérőnek? 

Az Emirates hét pontban összefoglalta azon tananyaga legfontosabb témáit , amelyet mindenkinek el kell sajátítani, aki jelentkezik hozzájuk légiutas-kísérőnek.
2043-ra duplájára nőhet a világ légiflottája

2043-ra duplájára nőhet a világ légiflottája 

A Közel-Keleten és Ázsiában, ezen belül is Indiában és Kínában látják a legerősebb növekedést és bővülést.

Interjú

Pesti István: Kiderül, kiben van meg az a plusz, amire érdemes odafigyelni

Pesti István: Kiderül, kiben van meg az a plusz, amire érdemes odafigyelni 

A két Michelin-csillagos étterem konyháját vezető séffel többek közt a versenyről és megosztó ételekről beszélgetünk, és mesél arról is, miért nem követi a trendeket.
Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető

Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető 

Az idei újdonságokról és megújulásról a borászat tulajdonosával, Dunai Ágnessel beszélgettünk.
Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél”

Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél” 

Csernus Imrével szőlőről, borokról és a vidéki életről beszélgettünk, és nemrég megjelent könyve kapcsán egy kicsit rólunk, magyarokról is.