A május 16-án kiadott IATA Interline ET (IET) állapotjelentés szerint az ET partnerek számát tekintve a Singapore Airlines a második helyen áll az ágazati rangsorban. A Singapore Airlines ugyancsak az első társaságok között van, amelyek valamennyi partnerükkel megvalósították az elektronikus jegykezelést. Az IET lehetővé teszi az ügyfél számára, hogy egyetlen elektronikus jegy birtokában több légitársaság járatát is igénybe véve érje el úti célját, így a több elektronikus jegy, valamint a kombinált papír-alapú jegy feleslegessé válik. A légitársaságok közötti IET megállapodás szerint a légitársaságok kötelesek elfogadni egymás elektronikus jegyeit. A Singapore Airlines 2008. május 1-jén beszüntette a papír-alapú repülőjegyek forgalmazását. Ez azt jelenti, hogy a bármely értékesítési csatornán keresztül – a légitársaság weboldalán (singaporeair.com), a jegyértékesítő irodákban, illetve a kijelölt utazási irodákban – történő jegyvásárláskor az ügyfeleknek nem kell többé papíralapú jegyeket felvenniük.
A Singapore Airlines nem ad ki papírjegyet
A Singapore Airlines ügyfelei, köztük azok, akik utazásukhoz igénybe veszik a légitársaság 138 partnerének valamely járatát, mostantól egyetlen elektronikus jegyet kapnak a teljes útra. Erre azt követően kerülhetett sor, hogy a légitársaság sikeresen bevezette az Elektronikus Jegykiállítást (ET) mind a 66 repülőterén, valamint ET megállapodást kötött mind a 138 partnerével.
2024 mérlege az ultrafapados légitársaságnál
A Wizz Air közel 63 millió utast szállított 2024-ben közel 300 ezer járaton.
Gigaméretű napelempark a római reptéren
Európa legnagyobb napelemparkja kezdte meg működését a római Fiumicino Repülőtéren.
Változás a Wizz Air háza táján – Amelia előtérbe kerül
A jobb ügyfélélmény és kiszolgálás érdekében a légitársaság jelentős változtatásokat vezetett be.
Repülőtéren eltűnő poggyászok nyomában: melyik szín a legrosszabb választás?
A légiközlekedés egyik gyakori problémája – az elveszett vagy eltűnt poggyászok – régóta megoldatlan, és világszerte rengeteg utas számára okoz kellemetlenséget.
Ha Ryanairrel utazik, erről a változásról tudnia kell!
Az ír fapados légitársaságnál a beszállókártyák esetén a közeljövőben új szabályokat vezetnek be.
Veganuár a felhők felett
Világszerte folyamatosan növekszik a vegán konyhát kedvelő utasok száma.
A SIA továbbra is állja a Szingapúri Nagydíj főszponzori költségeit
Megszületett a döntés: a Singapore Airlines (SIA) további 4 évig a Forma1 Szingapúri nagydíj főszponzora.
Jól alakulnak az utasszámok Ferihegyen
A Budapest Airport 2024-es éve a várakozásokat meghaladó eredményekkel erősíti meg a repülőtér pozitív lendületét.
Durván emelkedő kompárak Görögországban
Várhatóan nagymértékben emelkednek 2025-ben a görögországi kompjegyárak – akár 12 százalékkal is emelkedhetnek idén májustól.
Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat
Alaposan felgyorsították a jegykiadó automaták telepítését.
Interjú
Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.