A május 16-án kiadott IATA Interline ET (IET) állapotjelentés szerint az ET partnerek számát tekintve a Singapore Airlines a második helyen áll az ágazati rangsorban. A Singapore Airlines ugyancsak az első társaságok között van, amelyek valamennyi partnerükkel megvalósították az elektronikus jegykezelést. Az IET lehetővé teszi az ügyfél számára, hogy egyetlen elektronikus jegy birtokában több légitársaság járatát is igénybe véve érje el úti célját, így a több elektronikus jegy, valamint a kombinált papír-alapú jegy feleslegessé válik. A légitársaságok közötti IET megállapodás szerint a légitársaságok kötelesek elfogadni egymás elektronikus jegyeit. A Singapore Airlines 2008. május 1-jén beszüntette a papír-alapú repülőjegyek forgalmazását. Ez azt jelenti, hogy a bármely értékesítési csatornán keresztül – a légitársaság weboldalán (singaporeair.com), a jegyértékesítő irodákban, illetve a kijelölt utazási irodákban – történő jegyvásárláskor az ügyfeleknek nem kell többé papíralapú jegyeket felvenniük.
A Singapore Airlines nem ad ki papírjegyet
A Singapore Airlines ügyfelei, köztük azok, akik utazásukhoz igénybe veszik a légitársaság 138 partnerének valamely járatát, mostantól egyetlen elektronikus jegyet kapnak a teljes útra. Erre azt követően kerülhetett sor, hogy a légitársaság sikeresen bevezette az Elektronikus Jegykiállítást (ET) mind a 66 repülőterén, valamint ET megállapodást kötött mind a 138 partnerével.
Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren
Növelte utasforgalmát és javított eredmény mutatóin az év első három negyedévében az egyebek között Bécs schwechati repülőterét is üzemeltető Flughafen Wien Gruppe.
Új járatot indít a Ryanair
2025 tavaszától indulnak a járatok Budapest és Castellón között.
Bejelentették az Aeroplex legújabb partneri megállapodását
A két fél a következő évre szóló, karbantartási projektre kötött keretmegállapodása nemcsak a légiközlekedésben való együttműködést, hanem a magyar-szerb gazdasági és diplomáciai kapcsolatok erősítését is tükrözi.
SIA: járatsűrítés Jakarta és Szingapúr között
Szorosabb együttműködési megállapodást kötött a Garuda Indonesia és a Singapore Airlines.
Rosszabbak a szingapúriak eredményei, mint tavaly, de nincs okuk panaszra
Hiszen a Singapore Airlines (SIA) friss jelentéséből kiderül, hogy a 2024/25-ös pénzügyi év első hat hónapjában a 19,2 millió utast szállítottak, ami 10,8 százalékos éves növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.
Féléves mérleg az Emirates-nél
A vállalatcsoport közzétette a 2024-2025-ös pénzügyi év első félévének eredményeit: új rekordot döntött a csoportszintű nyereség és árbevétel.
Szinte egyszerre jött a légitársaság új repülőgépe és egy előkelő elismerés
Ez a harmadik Airbus A220-300-as szállítás a idei évben, a légitársaság által megrendelt 50 darab Airbus A220-300 repülőgép egyike.
Végre egy jó hír a MÁV-val kapcsolatban!
Erdőkertesen szállt fel és a Nyugati Pályaudvarra tartott egy gazdátlan kutya.
Növekvő utasforgalom a török légitársaságnál
2024 harmadik negyedévében 5,4 százalékkal növelte utasforgalmi kapacitását a Turkish Airlines. A légitársaság összesen 24,5 millió utast szállított, és 1,3 milliárd USD főtevékenységből származó nyereséget ért el.
A közösségi közlekedést is érintik a delegációk miatti forgalmi változások
A BKK az MTI-hez kedden eljuttatott közleményében mindenkinek a 2-es, a 3-as és a 4-es metró igénybevételét ajánlja.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.