„Azt figyeltük meg, hogy egyre több utasunk használ mobileszközöket a Wizz-járatok keresésére és foglalására, az új mobil weboldalunk ezt a folyamatot teszi könnyeebé” – mondta Johan Eidhagen, a Wizz Air brandért és marketingért felelős igazgatója. – „Az első verzió a legáltalánosabb foglalási igények kielégítésére fókuszál, a következő hetekben pedig utasfelvétellel és más szolgáltatásokkal fogjuk bővíteni a funkcionalitást.
A mobil weboldal hétfőtől a mobileszközök böngészőjén keresztül elérhető az m.wizzair.com címen. Bár a legtöbb mobilos felhasználó az iOS és Android platformra is elérhető Wizz applikációt használja, az a néhány felhasználó, aki az eszköz böngészőjén keresztül éri el a weboldalt, most átválthat a mobilra optimalizált felületre. A frissítések növelni fogják a mobil weboldal funkcionalitását, amely idővel 8 nyelven lesz majd elérhető.
„Azt láttuk, hogy a WIZZ weboldal mobileszközöket használó felhasználóinak százalékos aránya nőtt az összes látogatóhoz viszonyítva, így időszerűvé vált a mobilra optimalizált weboldal bevezetése” – tette hozzá Eidhagen.
Forrás: Turizmus Online