A Wizz Air 2 db Airbus A321neo repülőgéppel lesz jelen Olaszország egyik legfontosabb légiközlekedési piacán, 4 új belföldi és 12 nemzetközi járat indításával 9 országba repíti utasait, hogy az úti célok minél szélesebb választékát kínálja.
A Wizz Air Olaszországban 2004-ben kezdte meg működését és azóta több mint 40 millió utast szállított Olaszországból induló és az oda érkező járatain, mindezt több mint 200 útvonalon. A Wizz Air folytatja hálózatának fejlesztését, hogy még szélesebb csoport számára kínáljon megfizethető utazást.
A velencei Marco Polo Nemzetközi Repülőtér a hetedik az elmúlt évben alapított olaszországi bázisok sorában (Milánó-Malpensa, Catania, Palermo, Bari, Nápoly és Róma-Fiumicino után), bizonyítva a légitársaság elkötelezettségét az ország iránt. A bázisnyitás nem csupán gazdasági növekedést jelenthet a régió számára, de 70 munkahelyet is kínál a légitársaságon belül, és több mint 800 álláslehetőséget teremt a kapcsolódó iparágakban. A 2 db Airbus A321neo repülőgéppel tizenhat új úti cél elérhető, olyan nagyvárosok, mint Cagliari, Nápoly, Lamezia Terme, Lampedusa, Casablanca, Reykjavík, Míkonosz, Szantorini, Fuerteventura, Tenerife, Palma de Mallorca, Tallinn, London-Luton, Tel-Aviv, Prága és Sharm el Sheikh.
A Wizz Air kiterjedt velencei hálózata támogatja a helyi turizmust, több tőkét teremt a régió számára, valamint összeköti Velencét 3 új és izgalmas célállomással. Reykjavík, Tallinn és Fuerteventura most először elérhető el repülővel Velencéből, köszönhetően a Wizz Airnek. A légitársaság mindeddig tíz járatot üzemeltetett a velencei Marco Polo Nemzetközi Repülőtérről Catania, Tirana, Kisjenő, Szkopje, Bukarest, Kolozsvár, Jászvásár, Temesvár, Szentpétervár és Kijev-Zhuliany repülőterére.
A légitársaság arra törekszik, hogy megóvja Velence Világörökséghez tartozó helyszíneit és épületeit, így a jelenleg működő leghatékonyabb repülőgépeit állítja szolgálatba az új bázison, melyek 50%-kal csendesebbek és 20%-kal kevesebb üzemanyagot fogyasztanak. A légitársaság fenntarthatóság iránti elkötelezettségét támasztja alá az is, hogy nagyon fiatal flottát üzemeltet Olaszországban – a repülőgépek átlagéletkora mindössze 0,9 év. A Wizz Air több mint 250 korszerű, az Airbus A320neo családba tartozó repülőgépet rendelt meg, amelyeknek köszönhetően 2030-ig további 25 százalékkal csökkenti majd az egy utasra számított ökológiai lábnyomát.