Az Austrian 2007-ben a rövid- és középtávú szegmensben 84,1 százalékos érkezési pontosságot ért el, míg a hosszú távú szektorban 82,1 százalék volt az érkezési pontosság. Az AEA értékelése - amely a Szövetség légitársaság-tagjaira vonatkozik – szerint a rövid- és középtávú járatok 77,7 százaléka pontosan érkezett, míg a hosszú távú szektorban ez az adat 65,9 százalék volt.
„2007-ben ismételten sikerült az Austrian Airlines járatainak pontosságát javítani az elmúlt években végrehajtott fejlesztéseknek és a bevezetett folyamat-optimalizációnak köszönhetően, és ez által hatalmas előnyökre tettünk szert” – nyilatkozta dr. Peter Malanik, az Austrian üzemeltetési vezetője az AEA adatai kapcsán. Malanik hozzátette: „a hosszú távú szegmensben jelenleg mi vagyunk a legjobb európai légitársaság járataink érkezésének pontosságát tekintve. A rövid- és közép-távú járataink pontosságát tekintve – amely rendkívül nagy jelentőséggel bír átszálló utasaink számára – az európai ranglistán a kiemelkedő harmadik helyet foglaljuk el. Egy ilyen gyors teljesítményjavulás felállította a mércét az iparág számára: a változékony időjárás, a légi irányítási központok korlátozott kapacitása és a repülőtéri sztrájkok ellenére sikerült a menetrend szerinti és charterjárataink magas színvonalú kezelését fenntartani, amelyet utasaink elvárnak tőlünk. Amennyiben szeretnénk pozíciónkat megerősíteni és vezető szerepet betölteni a fontos ipari helyszínekért folytatott egyre erősödő versenyben, hatékony és rendszerszerű együttműködést kell létrehoznunk az Austro Controllal és a Bécsi Nemzetközi Repülőtérrel. Ez az egyetlen mód arra, hogy a versenypiaci előnyöket teljes mértékben ki tudjuk aknázni, a hálózat minőségének javításával és ez által az átszálló utasforgalom és elhelyezkedésünk vonzerejének fokozásával.”˙
Hálózati légitársaságként az átszálló utasok számára minden egyes nap több száz járathoz biztosít csatlakozást az Austrian, ezért kiemelkedő teljesítmény, hogy a Csoport a vezető európai légitársaságok között a járatok megbízhatóságát és pontosságát tekintve 2007-ben előkelő helyet szerzett, és a társaság kiemelkedő szolgáltatási színvonalát tekintve is elismerésben részesült.