A kibővült légitársaság-csoport így három erős, egymást kiegészítő légitársaságra támaszkodva egyedülálló hálózatot kínálhat majd utasainak. Az Air France-KLM a következő visszavonható ajánlatot tette az Alitalia-nak: az Alitalia részvények 100%-ának átvétele részvénycsere formájában, az Alitalia átváltható kötvények 100%-ának megvásárlása és legalább 750 millió eurós azonnali tőkeinjekció tőkemelés formájában, amelynek fedezete teljes mértékben Air France-KLM részvénykibocsátás, az új részvények minden részvényes számára jegyezhetők. A befektetés nagy részét egy hatalmas fejlesztési program keretein belül használják fel. A program a fedélzeti szolgáltatások, az utastér (ülések, belső design, szórakoztatás stb.), valamint a földi kiszolgálás átalakítását is magában foglalja. Az Air France-KLM felmérése szerint az Alitalia flotta modernizálása elsődleges fontossággal bír. Első lépésben a rövid- és középtávon üzemeltetett MD80-asok és a hosszú távú B767-esek teljes felújítását tervezik. A korrekciós intézkedések után további beruházások gondoskodnak a flotta fejlesztéséről, megnyitva az utat az Alitalia számára hálózatának egy egészséges pozícióból kiinduló bővítésére. Az Air France-KLM fellendítési és újrapozícionálási terve nem jelent felesleges többlet terheket az Alitalia jelenlegi terveihez képest.
Az Alitalia felvirágoztatását tervezi az Air France-KLM
Az Air France-KLM az Alitalia felvirágoztatását és újrapozícionálását tervezi, támogatja a légitársaságot abban, hogy újra erős, a nemzetközi színtéren jelenlévő, nemzeti légitársasággá váljon.
Változás a Wizz Air háza táján – Amelia előtérbe kerül
A jobb ügyfélélmény és kiszolgálás érdekében a légitársaság jelentős változtatásokat vezetett be.
Repülőtéren eltűnő poggyászok nyomában: melyik szín a legrosszabb választás?
A légiközlekedés egyik gyakori problémája – az elveszett vagy eltűnt poggyászok – régóta megoldatlan, és világszerte rengeteg utas számára okoz kellemetlenséget.
Ha Ryanairrel utazik, erről a változásról tudnia kell!
Az ír fapados légitársaságnál a beszállókártyák esetén a közeljövőben új szabályokat vezetnek be.
Veganuár a felhők felett
Világszerte folyamatosan növekszik a vegán konyhát kedvelő utasok száma.
A SIA továbbra is állja a Szingapúri Nagydíj főszponzori költségeit
Megszületett a döntés: a Singapore Airlines (SIA) további 4 évig a Forma1 Szingapúri nagydíj főszponzora.
Jól alakulnak az utasszámok Ferihegyen
A Budapest Airport 2024-es éve a várakozásokat meghaladó eredményekkel erősíti meg a repülőtér pozitív lendületét.
Durván emelkedő kompárak Görögországban
Várhatóan nagymértékben emelkednek 2025-ben a görögországi kompjegyárak – akár 12 százalékkal is emelkedhetnek idén májustól.
Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat
Alaposan felgyorsították a jegykiadó automaták telepítését.
Egyenruhák az elit csapat részére
Az Emirates bemutatta új egyenruháját.
A Lufthansa belépett az ITA tulajdonosi körébe
A Lufthansa 41 százalékos részesedést szerez az ITA Airwaysben.
Interjú
Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.