A felállított ranglistán az Austrian Airlines végzett az első helyen 2,3-es összesített eredményt elérve. A vállalat legjobb eredményeket a Szolgáltatási és Vendéglátási kategóriákban ért el. Az elmúlt évek során az Austrian széleskörű innovatív termék- és szolgáltatás palettát vezetett be a rendkívül sikeres és jellegzetes minőségi és szolgáltatási offenzíva keretében. Az egyéni és személyes szolgáltatásokra való összpontosítás, valamint a “We Care” projekt megteremtette a megfelelő alapot ahhoz, hogy az Austrian sikeresen meg tudja magát különböztetni versenytársaitól.
Idén 22-ik alkalommal kérte fel olvasóit és online felhasználóit a Capital magazin, hogy értékeljék az egyes légitársaságok teljesítményét. A felmérés alapjául több mint 1000 törzsutas véleménye szolgált mintegy 17 ezer járat figyelembevételével a következő hat kategóriában: Ár/Teljesítmény aránya, Biztonságérzet, Szolgáltatás, Ülések kényelmi fokozata, Vendéglátási színvonal és Pontosság. A felmérés pontos eredményeit a magazin legújabb nyomtatott kiadványa publikálta, valamint az alábbi link segítéségével az interneten is megtekinthető: www.capital.de.