A légitársaság Észak-Írország fővárosának repülőterét erős átszálló központtá fejlesztené, a transzatlanti útvonalak megnyitásával, valamint az Európa kontinentális részéről tervezett ráhordó járatokkal. A projektet – amely Észak-Írország gazdasági és idegenforgalmi fejlődéséhez is hozzájárul – a belfasti repülőtér is támogatja.
A cég közlése szerint a Fly Atlantic mindkét nagy repülőgépgyártóval tárgyalásokat folytat új generációs keskenytörzsű repülőgépek beszerzéséről, de az csak később derül ki, hogy az Airbus A321neo vagy a Boeing 737 MAX típus kerül-e a flottába. A munkaerőtoborzást jövőre kezdené meg a vállalat.
A napokban bemutatott ambiciózus tervek szerint az üzemelés 2024-ben hat repülőgéppel indulna, 2028-ra pedig háromszorosára bővülne a flotta.
Bár Belfastból jelenleg nincs transzatlanti járat, így számos kiszolgálatlan útvonalra repülhetne rá a Fly Atlantic, a nagy hagyományos légitársaságok és légiszövetségek dominálta, rendkívüli versenyhelyzettel jellemezhető piaci szegmensben korábban már számos low-cost légitársaság elbukott, köztük volt a Norwegian és a Wow Air is.