A gépek azonban nem a brazil gyárból érkeznek frissen és ropogósan, hanem az Austrian-t is magában foglaló Lufthansa-csoport tag Lufthansa City Line szereli le őket flottájából. A 2017-ig forgalomba állítandó 17 gépből az első 2015 végén kezdi meg szolgálatát.
A Lufthansa City Line természetesen nem marad gép nélkül, hanem része annak az átalakításnak, melynek során a Eurowings válik a csoport diszkont fuvarosává, ami a flottacserén egy ideje már gondolkodó Austrian-nek kapóra jött. Így nem kell a Bombardier C-Series beszerzésén agyalniuk. A Eurowings szintén 2017-ig építi fel egységes A320-asokból és A330-200-asokból álló flottáját, melyet a megszűnő Germanwingstől illetve wet-lease formában a Lufthansa-Turkish leány SunExpress-től vesz át. Az eddig repült Embraerek és CRJ típusok pedig a Lufthansa City Line-hoz kerülnek.
Az osztrák légitársaság flottájában jelenleg 21 Fokker 70-es és 100-as teljesít szolgálatot közép- és rövidtávú útvonalakon. Bár az átlagosan 21 éves gépek megbízhatóan működnek a légitársaság közlése szerint, lecsérélésüket indokolja a holland gépeknél ülésenként 18%-kal alacsonyabb üzemanyagfogyasztása illetve azoknál nagyobb - 80-100 helyett -120 fős - kapacitása.