Az Aon Hewitt által elvégzett felmérés eredménye azért is fontos, mert megjelölt cégeknek nincs és nem is lehet semmiféle ráhatásuk a válaszokra. A 2012-es évben elvégzett felmérésben összesen 14 000 magyarországi munkavállalót vagy leendő munkavállalót kérdeztek meg arról, hogy melyik munkahelyet tartják a legjobbnak a saját maguk számára. Így került a Budapest Airport egy csapatba más iparágak éllovasaival, mint amilyen az informatikában a Microsoft Magyarország, az elektronikában a Samsung, az élelmiszeriparban a Coca-Cola vagy a kiskereskedelemben az IKEA. A banki szféra toplistáját az OTP Bank, az egészségügyi cégekét a Richter Gedeon vezeti, míg a szolgáltató központok közül a légiközlekedéshez szintén kapcsolódó Lufthansa Systems végzett az élen.
A Budapest Airport számára az első helyezés azért is különösen értékes, mert a felmérés adatfelvétele 2012-ben kezdődött, vagyis abban az évben, amelyben a Malév-csődje miatt a repülőtér üzemeltető cég a legkritikusabb időszakát élte át, és amikor egy sor népszerűtlen intézkedést is meg kellett hozni a vállalatnál. A jelek szerint a kényszerű csoportos létszámleépítés, a pénzügyi vasszigor és a beruházási stop ellenére a Budapest Airport változatlanul népszerű munkahely a hazai munkaerőpiacon.
„Nagyon nagyra értékeljük, hogy a saját kategóriánkban az első helyre szavaztak bennünket a megkérdezett magyar munkavállalók, illetve a leendő munkavállalók, vagyis a fiatalok.” – hangsúlyozta Jost Lammers. A Budapest Airport vezérigazgatója hozzátette: „a Budapest Airport a dél-pesti régió egyik legnagyobb munkáltatója, ráadásul a repülőterek hagyományosan kiemelt, katalizátor szerepet töltenek be egy-egy város, egy-egy régió életében. Az elmúlt években elindított, vállalati értékeinket közvetítő „I BEST-rendszer” mostanra kiforrott, jól működik. Büszkén vesszük tudomásul, hogy a magyarországi munkavállalók is látják: a repülőtér szakmailag felkészült, összeforrott csapatában jó dolgozni.”
„Az Aon Hewitt Munkáltaói Márka Kutatás adatai lehetőséget adnak arra, hogy a vállalatok folyamatosan mérjék a brandjük építésébe fektetett erőforrások megtérülését.” – mondja Sziber Éva, az Aon Hewitt Employer Branding vezetője. „Nem elég ugyanis jelen lenni a munkaerőpiacon, a tehetségekért folytatott harcban, hanem érdemes foglalkozni a cég munkáltatói márkájával, hiszen napjaink álláskeresője ugyanúgy igényli a márkanevet a karrierválasztás során, mint az áruk kiválasztásakor.”
Budapest Airport: legvonzóbb cég a logisztikában
A Budapest Airportot jelölték meg a logisztikai területen az iparág legnépszerűbb munkahelyének azok a munkavállalók és egyetemisták, akik részt vettel az Aon Hewitt HR tanácsadó cég anonim felmérésén. Az Aon Hewitt 14 000 embert kérdezett meg a Munkáltatói Márka Kutatás során munkaerőpiaci elvárásairól, a cégekről alkotott véleményéről, és arról, hol szeretnének leginkább elhelyezkedni. A közlekedés/logisztika területén a Budapest Airport kapta a legtöbb szavazatot.

airBaltic: jelentés az idei első negyedévről
Stabil bevétel, csökkenő veszteség, 1,3 millió utas.

SIA Csoport: éves összegzés a 2024. évi teljesítményről
A Csoport bevétele 527 millió dollárral (+2,8%) nőtt az egy évvel korábbihoz képest, és így 19 540 millió dolláros rekordot ért el.

Új kompjárat Málta és Szicília között
Az út körülbelül két órát vesz igénybe.

Erősen indult a balatoni hajóforgalom a szezonnyitó óta
A tavaszi szünet sikerét követően a májusi hosszú hétvége is minden várakozást felülmúlt a balatoni hajózásban.

Már készül a balatoni főszezonra a MÁV
Pályafelújításokkal készül a balatoni főszezonra a MÁV, ezért erre a hétre időzítették a vágányzárat Székesfehérvár és Lepsény között.

Belépési korlátozások a madridi repülőtéren
A közleményben nem tértek ki arra, hogy a korlátozást pontosan mikortól vezetik be.

Leáll a máltai légitársaság
A leállás magyarországi járatpárokat is érint.

A KLM újraindítja izraeli járatait
A légitársaság szerint a körülmények kellően javultak a szolgáltatások újraindításához.

IATA : új szempontok a biztonságosabb földi kiszolgálás érdekében
A hangsúly három fő területen van: a biztonság javítása, a globális szabványok bevezetése és a fenntarthatóság előmozdítása.

Wizz Air: ugrásszerűen megnőtt a Skandináv térségbe utazók száma
Egyre többen választják nyaralásuk célpontjának a hűvösebb Skandináv térséget.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.