Mint a légügyi csoport friss közleményéből kiderül, Jan Kropáček a turizmusban töltött évek után 2002-ben csatlakozott a vállalathoz, a prágai irodában értékesítési megbízottként kezdte, 2020 óta pedig az Air France-KLM csapatát erősítette key account manageri pozícióban. Feladatai között szerepelt egyebek között a cseh és szlovák értékesítések felügyelete, valamint a Sky Team légiszövetségi partnerekkel való kapcsolattartás.
Fotó: Air France-KLM
Az új vezető elsődleges célja, hogy tovább erősítse elsősorban a prémium termékek magyarországi értékesítését és a Delta Air Lines amerikai légitársasággal fennálló vegyesvállalattal való együttműködést. Emellett nagy hangsúlyt fektet majd az NDC értékesítési csatornák további fejlesztésére a magyar piacon.
Rövidesen elérhetővé tesszük az Air France járatok fedélzetén az Economy comfort osztályt és felújítjuk a minden igényt kielégítő La Prémiere első osztályt. Emellett mindkét légitársaság izgalmas új úti célokat jelent be a nyári menetrendben, a holland királyi légitársaság Haidarábádba, San Diegóba, a francia pedig Orlandóba és Manilába indít új járatokat.
McPartlin-Kiss Ildikó 2025. január 1-jével az Air France-KLM Csoport befektetői kapcsolatok osztályán folytatja szakmai pályafutását, ahol a fenntarthatósági jelentések és kommunikáció tartozik a feladatkörébe.