A Daytrip nemzetközi platformján keresztül utazók városok közti privátsofőr-szolgáltatást tudnak foglalni a világ 85 országában, hat kontinensen. Az Euroventures befektetésének célja, hogy a járvány lecsengésével a vállalat visszakerüljön eddigi növekedési pályájára - mondta Tóth Zoltán, az Euroventures partnere. Mint írták, a pandémia ellenére az emberek világszerte továbbra is szeretnének utazni, eközben jobban előtérbe került a biztonság kérdése. A Daytrip által kínált professzionális sofőrszolgáltatás, ahol mind az autókat, mind a hivatásos sofőröket szigorú kritériumok alapján választják ki, garantálja nemcsak a biztonságot, hanem a helyismeretet és az utazási élmény elmélyítését. Ezek a tényezők, illetve a nemzetközi platform megbízhatósága a Daytrip sikerének kulcsa - közölték.
A 2015-ben alapított Daytrip eleinte a tengerentúlról Európába érkező utasok számára kínálta szolgáltatását, majd rövidesen kiterjesztette működését a többi kontinens országaira is. Alapítása óta a szolgáltatást több mint 300 ezer utazó használta. A pandémia lelassította a vállalkozás növekedését, miközben új lehetőségeket is teremtett: elindították új weboldalukat és a sofőröknek kifejlesztett applikációjukat, közben folytatták a nemzetközi hálózat kiépítését. Ezen kívül sikeresen tesztelték új "telekocsi" terméküket Olaszországban és Mexikóban, felkészültek ennek idei nemzetközi bevezetésére. A Daytrip készen áll a következő utazási szezonra - közölték.
Az Euroventures a kelet- és közép-európai régió egyik legrégebben működő, független és vezető kockázati tőke alapkezelője, amely forrásait a régió innovatív és gyorsan növekvő vállalkozásaiba helyezi ki budapesti irodáján keresztül immár 30 éve. Az eddigi 4 sikeres alap után létrehozott 47 millió eurós Euroventures V Technology and Growth Fund 2-8 millió euró közötti befektetéseket valósít meg, amellyel globális piaci lehetőségekkel rendelkező technológiai vállalkozásokat támogat.
Forrás: MTI