A lett airBaltic légitársaság hűségprogramja, az airBaltic Club jelentős mérföldkövet, egymilliós számú tagságot ért el.
Emellett az airBaltic Club mobil alkalmazásainak letöltése is megugrott és mára több mint félmillió felhasználóval büszkélkedhet. Továbbá havonta mintegy 30 000 új tag csatlakozik a hűségprogramhoz és havi szinten 150 000 ember használja a mobilalkalmazást.
Az új airBaltic Club tagok számának növekedése egy közelmúltbeli újításnak is betudható: a gyermekek és fiatal felnőttek (2-16 évesek) regisztrálásának lehetőségével a hűségprogramon belül. Ezzel a funkcióval egész családok csatlakozhatnak és közösen gyűjthetnek pontokat egy dedikált Friends&Family fiókon belül.
A rekordot döntő féléves eredményeket követően és az előzetes adatok alapján az airBaltic továbbra is erős és pozitív üzleti mutatókkal rendelkezik. 2023 első kilenc hónapjában a légitársaság 502 millió eurós összbevételt ért el, ami 39%-os növekedést jelent. 2023 első kilenc hónapjában az airBaltic 3,4 millió utast szállított, ami 41%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A teljesített járatok száma is 19%-kal, 33 ezerre nőtt.
A nyári szezon lezárulta után is folyamatosan hasonló és stabil mutatószámok figyelhetők meg. 2023 szeptemberében az airBaltic 446300 utast szállított, ami 32%-kal több, mint az előző év azonos időszakában. A szeptemberben teljesített járatok száma 4120, ami 20%-os növekedést jelent az előző év szeptemberéhez képest.
A jelenlegi izraeli helyzettel kapcsolatos bizonytalanság miatt az airBaltic 2024. január 1-ig felfüggesztette az összes tel-avivi járatát.
Forrás: airBaltic/ Turizmus Online