Az új, formabontó festés a vállalat ikonikussá vált színeiben pompázik, miközben jelképezi a légitársaság fenntarthatóság iránti elkötelezettségét is. A grafikán látható, egymásba fonódó leveleket a WIZZ klasszikus rózsaszínnel és kékkel, valamint egy élénkebb zöld árnyalattal vonták be.
A légitársaság fenntarthatósági logója inspirált, amely a repülőgépet egy levél erezeteként ábrázolja. A levélmotívumot megtartva az ötletem az volt, hogy az egyre növekvő leveleket visszafogottabb vonalvezetéssel és a légitársaság jellegzetes rózsaszín és kék színeivel ötvözöm. Így egy finom és elegáns motívumot terveztem, amelyben levelek és indák tekerednek a géptörzs körül. Mindez tükrözi egyben a szecessziót is
– mondta Kerényi Éva, a pályázaton győztes grafikus.
Az ultrafapados idén ünnepli fennállásának 20. évfordulóját. A légitársaság ma 800 útvonalból álló kiterjedt, nemzetközi hálózata közel 200 európai, közel-keleti, közép-ázsiai és afrikai célállomást érint, és eddig közel 400 millió utast szállított globálisan.
Az első naptól kezdve a legkorszerűbb Airbus A320-as családba tartozó repülőgépeket üzemeltetünk. A 2019 óta érkező Airbus A321neo típusú gépek biztosították, hogy a leggyorsabban növekvő európai légitársaság, valamint a világjárvány utáni visszaállás úttörője és a legnagyobb arányban új technológiával repülő piaci szereplő legyünk. Az évtized végére már 500 repülőgépből álló flottát fogunk üzemeltetni
– mondta Owain Jones vállalati kapcsolatok igazgató.