Ez a 2007-es 44,3 milliárd forinthoz képest 2008-ban közel 48,7 milliárd forintos bruttó összeget jelent. 17 százalékkal emelkedett az eladott éves e-matricák száma, különösen a D2-es, D3-as és D4-es kategóriákban nőtt meg a kereslet. Szintén jelentősen nőtt a 4-napos és a havi e-matricák értékesítési mutatója: előbbinél 12, utóbbinál 8 százalékos emelkedést regisztráltak. Kevesebben választották a heti e-matricát, ebben a kategóriában 7 százalékkal esett vissza a forgalom a tavalyi esztendő azonos időszakához képest.
Az eladási adatok egyre nagyobb hányadát képviselik a virtuális úton (interneten, bankkártyás fizetéssel mobiltelefonon keresztül, mobiltelefonról küldött SMS segítségével, telefonhívással) értékesített e-matricák. 2008 első 11 hónapjában a virtuális eladások volumene közel 50 százalékkal haladta meg a tavaly szintet, így ezeknek a tranzakcióknak az aránya 7 százalék fölé emelkedett az összesített eladási adatokhoz viszonyítva. A virtuális értékesítés által realizált árbevétel idén több mint 2 milliárd forint volt. (VGO)