Az eredeti tervekhez képest azonban nem a Boeing műanyag gépe, a 787-Dreamliner viszi az utasokat. A kezdetben heti háromszor, majd november 29-től négyszer közlekedő Oslo-New York vonalon már a május végi induláskor a Dreamlinerek közlekedtek volna, amíg a technikai vasvillás patása közbe nem szólt. Így az utasok több légitársaság által már kivonásra ítélt A 340-essel repülhetnek az Atlanti Óceán túlpartjára. A gépeket a Norwegian a HiFly lízingcégtől bérli.
Ugyanakkor a Dreamliner helyzete egyre rózsásabb, hamarosan újra forgalomban. A norvég fuvaros, mely teljes - Stockholmból és Oslóból - üzemeltetett hosszú távú hálózatát a típusra alapozta kissé megkésve, június végén veszi át az első 787-est. A gép augusztus végén áll szolgálatba. A cég 8 Dreamlinerre adott le megrendelést, melyből további hármat még idén átvesz. Négy érkezik jövőre, az utolsó pedig 2015-ben.
Nem a Oslo-New York az egyetlen hosszú távú járat a héten a Norwegian hálózatán; Szintén a napokban indul a Stockholm-JFK valamint az Oslo-Bangkok járat.