Diederik Pen, a Wizz Air ügyvezető alelnöke és üzemeltetési igazgatója elmondta: „A Wizz Air megerősíti, hogy álláspontja szerint jelenlegi működésével a Malév Ground Handling Zrt. megsérti jogi kötelezettségeit, amikor a kihirdetettnél magasabb árat számít fel az utasoknak, illetve a Wizz Air kínálatában nem szereplő szolgáltatásokat értékesít számukra. A helyzet megoldásának érdekében minden lehetőséget megvizsgálunk, beleértve a szerződés felmondását is.”
„A Wizz Air szigorú követelményeket szab az utaskezelés területén, és elvárja, hogy kiterjedt hálózatán belül minden partnere eleget tegyen ezeknek. Ha bármely partnerünk megszegi kötelezettségeit, és félrevezeti a Wizz Air utasait, akkor alapos vizsgálattal, illetve szükség esetén jogi lépésekkel kell szembenéznie.”
Az ügy előzménye, hogy kiderült: Budapesten a weboldalukon szereplő díj több mint a dupláját szedi be a Wizz Airrel partner földi kiszolgáló személyzet azoktól, akik elfelejtettek online becsekkolni. Az Innovációs és Technológiai Minisztérium a Malév Ground Handlingnél fogyasztóvédelmi eljárást kezdeményezett az ügy miatt.