A cég nyers modoráról ismert vezérigazgatója azt állítja, alkalmazottai önként vállalják el ezt a feladatot, sőt, tolonganak a megtiszteltetésért, idén például nyolcszázan jelentkeztek. Az eladásból befolyt összeg fogyatékos gyerekeket támogat.
A cég szóvivője, Stephen McNamara szerint ez az eddigi legdögösebb naptár, és reméli, hogy sikerül összegyűjteniük 100 ezer fontot, amely összeg a fogyatékos gyermekek és családjaikat segítő KIDS alapítványhoz kerül majd. A szervezet vezetője, Kevin Williams természetesen hálás a légitársaságnak és azon munkatársainak, akik hajlandóak voltak levetkőzni a jó ügy érdekében. Hozzátette, csodálatos dolog, hogy egy ilyen szórakoztató dolgot sikerült összekötni egy ilyen hasznos üggyel.
A cég vezérigazgatója, Michael O'Leary egyébként már 100 darabot meg is vett az új naptárból, és elküldte Mary Honeyball EP-képviselőnek, aki tavaly azzal vádolta meg őket, hogy az alkalmazottakat rákényszerítik arra, hogy szerepeljenek a naptárban. „A Ryanair munkatársai természetesen önként jelentkeznek erre a feladatra. Idén a négyezer légikísérőnk közül összesen nyolcszázan szerettek volna bekerülni a naptárba” – állítja O'Leary. A társaság először 2008-ban rukkolt elő saját naptárával, és azóta az eladásokból közel 300 ezer font folyt be. A 2010-es naptár képei egyébként még szeptemberben készültek Spanyolországban. (Velvet)
'