Folytatódik az Air France kabinfelújítási programja

A Boeing 777-200ER típusok kabinfelújítása után újabb szélestörzsű repülőgép várja júliustól az eddiginél is nagyobb kényelemmel az utasokat. Az Airbus A350-900-asok fedélzetén suite kialakítású üzleti osztály, valamint kiváló minőségű szövetek, burkolatok és alapanyagok szolgálják a minél kényelmesebb repülést.

Az Air France az elmúlt évben hirdette meg kabinfelújítási programját, amelynek részeként új business osztályú kabinterméket mutatott be, illetve megkezdte 12 darab Boeing 777-200ER típusú gépének teljes átalakítását. A közelmúltban a hamburgi Aircraft Interiors Expo szakkiállításon jelentette be a légicég, hogy a programba az Airbus A350-900-asokat is bevonják. Ebből a típusból összesen 41 példányt vásárolt, 20-at pedig már át is vett az Air France, a még átadás előtt álló repülőgépeket már az új kabinnal szerelik fel. Az első ilyen példány júliusban áll majd szolgálatba. Ezeken a repülőgépeken összesen 48 üzleti, 32 premium economy és 212 economy osztályú ülés lesz.

Mindegyik utazási osztályon elérhető az Air France Connect, a légitársaság wifi szolgáltatása: az alap csomag díjmentes, de korlátozott sávszélességű böngészést tesz lehetővé.

Az üzleti osztályon teljesen sík ággyá alakítható, 53 cm széles ülések, zavartalan magánszférát biztosító, automata ajtókkal ellátott suite elrendezés és az eddigi legnagyobb, 20 hüvelyk képátmérőjű, 4K felbontású, tükröződésmentes érintőképernyő várja az utasokat. Mindegyik ülés folyosókapcsolatos, az ülőhelyek kialakításához pamutot, csiszolt alumíniumot és francia cserzésű bőrt használtak fel.

A személyes tárgyak elhelyezésére szolgáló rekeszek mellett a kényelmet szolgálja még a zajszűrős fejhallgató, Bluetooth kapcsolaton keresztül pedig személyes elektronikai eszköz is csatlakoztatható a rendszerhez. Ezeket az eszközöket USB-A, USB-C és vezeték nélküli töltő segítségével is fel lehet tölteni. Az ülések beállítását és a „ne zavarjanak" funkciót, valamint a fedélzeti szórakoztató rendszert külön érintőképernyőről lehet kezelni. Az üléseket a Mark Collins tervezte az Air France számára és a Stelia gyártotta őket.



A prémium economy osztályon 32, a Collins Aerospace által gyártott, teljesen új tervezésű, 48 cm széles ülésekben foglalhatnak helyet az utasok. Ezeknél a helyeknél 94 cm-es lábteret biztosítanak, a háttámla 121 fokban dönthető. A beépített párnákat a nagyobb kényelem érdekében újratervezték, a fejtámla négyféleképpen állítható. A csomag részét képezi a zajszűrős fejhallgató, valamint az USB-A és USB-C csatlakozók.

Az economy osztályon található, 46 cm széles, 119 fokban dönthető 212 ülést a Safrannal közösen fejlesztette ki az Air France. A háttámla ergonómikus kialakítású, a deréktámasz az eddigieknél kényelmesebb, jobb kialakítású. A korábbiakhoz képest két újdonság is található: háttámlába integrált okostelefon/táblagéptartó áll rendelkezésre, valamint az USB-C port mellett már USB-A csatlakozó is elérhető. A prémium turista és turista osztályon is 13,3" átmérőjű, 4K felbontású, tükröződésmentes képernyőkön keresztül érhető el a fedélzeti szórakoztató rendszer, amelyhez szintén elérhető a Bluetooth-csatlakoztatás funkció, így saját fejhallgatót is lehet használni.







Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Kutyafogadó a római reptéren

Kutyafogadó a római reptéren 

A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.
Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.
Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül 

Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.