Folytatódik az Air France kabinfelújítási programja

A Boeing 777-200ER típusok kabinfelújítása után újabb szélestörzsű repülőgép várja júliustól az eddiginél is nagyobb kényelemmel az utasokat. Az Airbus A350-900-asok fedélzetén suite kialakítású üzleti osztály, valamint kiváló minőségű szövetek, burkolatok és alapanyagok szolgálják a minél kényelmesebb repülést.

Az Air France az elmúlt évben hirdette meg kabinfelújítási programját, amelynek részeként új business osztályú kabinterméket mutatott be, illetve megkezdte 12 darab Boeing 777-200ER típusú gépének teljes átalakítását. A közelmúltban a hamburgi Aircraft Interiors Expo szakkiállításon jelentette be a légicég, hogy a programba az Airbus A350-900-asokat is bevonják. Ebből a típusból összesen 41 példányt vásárolt, 20-at pedig már át is vett az Air France, a még átadás előtt álló repülőgépeket már az új kabinnal szerelik fel. Az első ilyen példány júliusban áll majd szolgálatba. Ezeken a repülőgépeken összesen 48 üzleti, 32 premium economy és 212 economy osztályú ülés lesz.

Mindegyik utazási osztályon elérhető az Air France Connect, a légitársaság wifi szolgáltatása: az alap csomag díjmentes, de korlátozott sávszélességű böngészést tesz lehetővé.

Az üzleti osztályon teljesen sík ággyá alakítható, 53 cm széles ülések, zavartalan magánszférát biztosító, automata ajtókkal ellátott suite elrendezés és az eddigi legnagyobb, 20 hüvelyk képátmérőjű, 4K felbontású, tükröződésmentes érintőképernyő várja az utasokat. Mindegyik ülés folyosókapcsolatos, az ülőhelyek kialakításához pamutot, csiszolt alumíniumot és francia cserzésű bőrt használtak fel.

A személyes tárgyak elhelyezésére szolgáló rekeszek mellett a kényelmet szolgálja még a zajszűrős fejhallgató, Bluetooth kapcsolaton keresztül pedig személyes elektronikai eszköz is csatlakoztatható a rendszerhez. Ezeket az eszközöket USB-A, USB-C és vezeték nélküli töltő segítségével is fel lehet tölteni. Az ülések beállítását és a „ne zavarjanak" funkciót, valamint a fedélzeti szórakoztató rendszert külön érintőképernyőről lehet kezelni. Az üléseket a Mark Collins tervezte az Air France számára és a Stelia gyártotta őket.



A prémium economy osztályon 32, a Collins Aerospace által gyártott, teljesen új tervezésű, 48 cm széles ülésekben foglalhatnak helyet az utasok. Ezeknél a helyeknél 94 cm-es lábteret biztosítanak, a háttámla 121 fokban dönthető. A beépített párnákat a nagyobb kényelem érdekében újratervezték, a fejtámla négyféleképpen állítható. A csomag részét képezi a zajszűrős fejhallgató, valamint az USB-A és USB-C csatlakozók.

Az economy osztályon található, 46 cm széles, 119 fokban dönthető 212 ülést a Safrannal közösen fejlesztette ki az Air France. A háttámla ergonómikus kialakítású, a deréktámasz az eddigieknél kényelmesebb, jobb kialakítású. A korábbiakhoz képest két újdonság is található: háttámlába integrált okostelefon/táblagéptartó áll rendelkezésre, valamint az USB-C port mellett már USB-A csatlakozó is elérhető. A prémium turista és turista osztályon is 13,3" átmérőjű, 4K felbontású, tükröződésmentes képernyőkön keresztül érhető el a fedélzeti szórakoztató rendszer, amelyhez szintén elérhető a Bluetooth-csatlakoztatás funkció, így saját fejhallgatót is lehet használni.







így újítja fel utaskabinjait az Emirates

így újítja fel utaskabinjait az Emirates 

A flotta felújítását teljes egészében a légitársaság saját központjában végzik, ahol a hét minden napján, 0-24 órában több mint 250 fős szakembergárda dolgozik.
Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson

Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson 

A Tour de Hongrie miatt május 10-11-én számíthatunk korlátozásokra és lezárásokra.
Milánó búcsút mond a papíralapú jegyeknek

Milánó búcsút mond a papíralapú jegyeknek 

Az elektronikus kártya ugyanannyiba kerül majd, mint a korábbi jegy.
Átadták a Sopront északnyugat felől elkerülő utat

Átadták a Sopront északnyugat felől elkerülő utat 

Az elkerülő út 3,6 kilométer hosszú, és mostantól az Ágfalvi utat köti össze az M85-ös gyorsforgalmi úttal, közel az osztrák-magyar határhoz.
Fenntartható üzemanyag a Singapore Airlines gépeinél

Fenntartható üzemanyag a Singapore Airlines gépeinél 

A Neste-től rendel fenntartható üzemanyagot a légitársaság.
Meghosszabbították a Liszt Ferenc Repülőtér minősítését

Meghosszabbították a Liszt Ferenc Repülőtér minősítését 

A budapesti repülőtér a világ repülőterei között is egyedülálló ezen a téren.
Forgalomkorlátozások a Budavári Palotanegyednél és a Várkert Bazárnál

Forgalomkorlátozások a Budavári Palotanegyednél és a Várkert Bazárnál 

Delegáció miatt ideiglenes korlátozások és lezárások.
Ősztől visszatérhet az Air Algerie Budapestre

Ősztől visszatérhet az Air Algerie Budapestre 

Az algériai légitársaság október 20-tól naponta repül majd az előzetes tervek szerint Algír és Budapest között.
Perelnek a londoni taxisok, elegük van az Uber-sofőrökből

Perelnek a londoni taxisok, elegük van az Uber-sofőrökből 

Több mint tízezer londoni taxis nyújtott be keresetet az Uber ellen, azzal vádolva a céget, hogy szándékosan félrevezette a hatóságokat az engedélyek megszerzése érdekében.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.