Fut a LOT új kampánya a budapesti HUB-bővítés kapcsán

A LOT Polish Airlines kulcsfontosságú piacnak tekinti Magyarországot, mivel a társaság itt építi ki második bázisát. A lengyel légitársaság által kínált járatokkal 12 célállomás érhető el, ideértve a hosszú távú csatlakozásokat az Amerikai Egyesült Államokba és Dél-Koreába. A LOT marketingkampányának frissített változatával rukkolt elő. Az új reklámokat szeptember elejétől sugározzák a televízióban.

A „Legyen a vendégünk!”-kampány Effie-díjjal elismert első változata a LOT-személyzet professzionalizmusának bemutatására összpontosított, nagy figyelmet fordítva a biztonságra, komfortra, és az utasok kényelmére a repülőutak során. A LOT jelenlegi kampányában az utazással kapcsolatos preferenciákat vizsgáló, a Kantar Polska által megvalósított kérdőívet vette alapul. Az eredmények alapos vizsgálatának eredményeként kerültek kiválasztásra a TV-reklám főszereplői, akik három különböző ügyfélcsoportot mutatnak be. Ezek az alábbiakat foglalják magukba: az Egyesült Államokba utazó kétgyermekes család; egy Ázsiába, illetve Ausztráliába szingapúri átszállással tartó fiatal pár, továbbá egy üzletember, aki számára a repülés a munkába való utazás szokásos módja.

- A legfrissebb reklámok szolgáltatásaink népszerűsítésére fókuszálnak, különösképp kihangsúlyozva az utasok által a légitársaság kiválasztásakor, és a jegy megvásárlásakor fontosnak tartott szempontokat, nevezetesen a termékhez kapcsolódó tulajdonságokat, és az átlátható kínálatot – mondja Dorota Bratowska-Świacka, a LOT Polish Airlines marketingigazgatója. A hosszú távú repülőutak esetében az ügyfelek elsősorban az alábbiakra koncentrálnak: a jegy ára tartalmazza a csomagot, meleg étkezések, a repülőút során kínált italok és harapnivalók, valamint a fedélzeti szórakoztató rendszer. Az európai utazások során a figyelem középpontjában többek között a repterek központi elhelyezkedése áll – amely az üzleti úton lévők számára lehetővé teszi belvárosi úti céljuk gyors és kényelmes elérését. Az elérhető árak és az átlátható kínálat ösztönzi leginkább az utasokat, hogy egy adott légitársaságtól vásároljanak jegyet (a válaszadók 94%-a szerint). Az utasokat elriasztják a rejtett vagy extra díjak, amelyek számos esetben jelentősen növelik a jegyárat.

- Nemzetközi vállalatként jelenleg több mint 60 piacon értékesítünk jegyeket világszerte. Marketingtevékenységünk főként ezen értékesítések támogatására fókuszál. E célt a LOT márkanevet külföldön népszerűsítő, és a magáncélokból, valamint üzleti célokból kifolyólag utazók igényeire szabott kínálatokat bemutató kampányok által értük el – teszi hozzá Dorota Bratowska-Świacka.

A LOT szeptember 22-én indít közvetlen járatot Budapestről Szöulba. 2020. március 30-tól kezdődően a magyar főváros hat új várossal kerül összeköttetésbe: Szófia, Prága, Belgrád, Stuttgart, Bukarest és Brüsszel. A Magyarországról induló új nemzetközi járatok újabb mérföldkövet jelentenek a közép- és kelet-európai piac megszilárdításának folyamatában, amelyben a LOT megerősíti vezető szerepét. Az egy évvel ezelőtt bejelentett, budapesti csomópont bővítésére épülő stratégia megvalósul.

Mivel a Budapestről induló járatok száma növekedett, a LOT Polish Airlines úgy döntött, folytatja a LOT márkanév arculatának a helyi piacon való erősítését célzó erőfeszítéseit, valamint továbbra is a termékekhez kapcsolódó egyedi terméktulajdonságokat illető és az utasok igényeire szabott ajánlatokat érintő kommunikációra összpontosít.

Az új reklámok kreatív ötletét a Grey Group Poland felügyelte. A Natalia Jakubowska és Łukasz Gronowski által rendezett reklámokat a Graffiti Films stúdió készítette. A médiavásárlás és tervezés a Fullsix Media (Havas Media Group) feladata volt, a közösségi médiában való tevékenységeket a They.pl kezeli.

Forrás: Turizmus Online


Forgalomkorlátozások vasárnap  a fővárosban

Forgalomkorlátozások vasárnap a fővárosban 

Vasárnap egy futóversenyt és az Élet Menete rendezvényt tartják Budapesten.
SIA Csoport: cél a karbonsemlegesség

SIA Csoport: cél a karbonsemlegesség  

A Singapore Airlines (SIA) Csoport megállapodásokat írt alá a Fenntartható Repülési Üzemanyag (SAF) beszerzéséről.
Emirates éves riport: annál is sikeresebb, mint gondolná

Emirates éves riport: annál is sikeresebb, mint gondolná 

Megdöntötte saját rekordját az Emirates Group a 2024–2025-ös pénzügyi évben.
Mallorca a repülőjáratok korlátozását fontolgatja

Mallorca a repülőjáratok korlátozását fontolgatja 

A korlátozás oka a húsvéti héten mért jelentős forgalomnövekedés.
Ismét robog a Jégmadár expressz

Ismét robog a Jégmadár expressz 

Május 18-tól ismét közlekedik a Jégmadár expresszvonat, amely közvetlen összeköttetést kínál Rákospalota-Újpestről a Velencei-tóhoz és a Balatonhoz.
WIZZ: Brassó-Budapest járatnövelés

WIZZ: Brassó-Budapest járatnövelés 

A repülőtér a Romániai Repülőterek Egyesülete által közölt januári statisztika szerint egy év alatt megduplázta utasainak számát.
Ünnepel a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

Ünnepel a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 

Éppen hetvenöt évvel ezelőtt, 1950. május 7-én nyitották meg az utazóközönség előtt Budapest nemzetközi repülőterét, Magyarország kapuját.
Dubaj dübörög, és helyet kér magának a nyári desztinációk sorában

Dubaj dübörög, és helyet kér magának a nyári desztinációk sorában 

Dubajról leginkább a téli napsütés, a tavaszi luxuspihenés vagy az őszi tökéletes kikapcsolódás jut eszünkbe – de ez hamarosan megváltozhat.
Budapest Airport vállalás – indul a zajvédelmi program következő üteme

Budapest Airport vállalás – indul a zajvédelmi program következő üteme 

A Budapest Airport (BA) ezt a speciális programot az érintett kerületek és települések polgármestereivel konzultálva alakította ki.
IATA-jelentés: nőtt a globális utasforgalom

IATA-jelentés: nőtt a globális utasforgalom  

Az április 30-án megjelent sajtóközlemény 2025. márciusi globális légiutasforgalom adatait ismerteti.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.