Fut a LOT új kampánya a budapesti HUB-bővítés kapcsán

A LOT Polish Airlines kulcsfontosságú piacnak tekinti Magyarországot, mivel a társaság itt építi ki második bázisát. A lengyel légitársaság által kínált járatokkal 12 célállomás érhető el, ideértve a hosszú távú csatlakozásokat az Amerikai Egyesült Államokba és Dél-Koreába. A LOT marketingkampányának frissített változatával rukkolt elő. Az új reklámokat szeptember elejétől sugározzák a televízióban.

A „Legyen a vendégünk!”-kampány Effie-díjjal elismert első változata a LOT-személyzet professzionalizmusának bemutatására összpontosított, nagy figyelmet fordítva a biztonságra, komfortra, és az utasok kényelmére a repülőutak során. A LOT jelenlegi kampányában az utazással kapcsolatos preferenciákat vizsgáló, a Kantar Polska által megvalósított kérdőívet vette alapul. Az eredmények alapos vizsgálatának eredményeként kerültek kiválasztásra a TV-reklám főszereplői, akik három különböző ügyfélcsoportot mutatnak be. Ezek az alábbiakat foglalják magukba: az Egyesült Államokba utazó kétgyermekes család; egy Ázsiába, illetve Ausztráliába szingapúri átszállással tartó fiatal pár, továbbá egy üzletember, aki számára a repülés a munkába való utazás szokásos módja.

- A legfrissebb reklámok szolgáltatásaink népszerűsítésére fókuszálnak, különösképp kihangsúlyozva az utasok által a légitársaság kiválasztásakor, és a jegy megvásárlásakor fontosnak tartott szempontokat, nevezetesen a termékhez kapcsolódó tulajdonságokat, és az átlátható kínálatot – mondja Dorota Bratowska-Świacka, a LOT Polish Airlines marketingigazgatója. A hosszú távú repülőutak esetében az ügyfelek elsősorban az alábbiakra koncentrálnak: a jegy ára tartalmazza a csomagot, meleg étkezések, a repülőút során kínált italok és harapnivalók, valamint a fedélzeti szórakoztató rendszer. Az európai utazások során a figyelem középpontjában többek között a repterek központi elhelyezkedése áll – amely az üzleti úton lévők számára lehetővé teszi belvárosi úti céljuk gyors és kényelmes elérését. Az elérhető árak és az átlátható kínálat ösztönzi leginkább az utasokat, hogy egy adott légitársaságtól vásároljanak jegyet (a válaszadók 94%-a szerint). Az utasokat elriasztják a rejtett vagy extra díjak, amelyek számos esetben jelentősen növelik a jegyárat.

- Nemzetközi vállalatként jelenleg több mint 60 piacon értékesítünk jegyeket világszerte. Marketingtevékenységünk főként ezen értékesítések támogatására fókuszál. E célt a LOT márkanevet külföldön népszerűsítő, és a magáncélokból, valamint üzleti célokból kifolyólag utazók igényeire szabott kínálatokat bemutató kampányok által értük el – teszi hozzá Dorota Bratowska-Świacka.

A LOT szeptember 22-én indít közvetlen járatot Budapestről Szöulba. 2020. március 30-tól kezdődően a magyar főváros hat új várossal kerül összeköttetésbe: Szófia, Prága, Belgrád, Stuttgart, Bukarest és Brüsszel. A Magyarországról induló új nemzetközi járatok újabb mérföldkövet jelentenek a közép- és kelet-európai piac megszilárdításának folyamatában, amelyben a LOT megerősíti vezető szerepét. Az egy évvel ezelőtt bejelentett, budapesti csomópont bővítésére épülő stratégia megvalósul.

Mivel a Budapestről induló járatok száma növekedett, a LOT Polish Airlines úgy döntött, folytatja a LOT márkanév arculatának a helyi piacon való erősítését célzó erőfeszítéseit, valamint továbbra is a termékekhez kapcsolódó egyedi terméktulajdonságokat illető és az utasok igényeire szabott ajánlatokat érintő kommunikációra összpontosít.

Az új reklámok kreatív ötletét a Grey Group Poland felügyelte. A Natalia Jakubowska és Łukasz Gronowski által rendezett reklámokat a Graffiti Films stúdió készítette. A médiavásárlás és tervezés a Fullsix Media (Havas Media Group) feladata volt, a közösségi médiában való tevékenységeket a They.pl kezeli.

Forrás: Turizmus Online


Budapest Airport: itt a nyári csúcsforgalom

Budapest Airport: itt a nyári csúcsforgalom 

Rekord utasforgalom várható az idei nyáron a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, amelyre a Budapest Airport már tavaly ősszel megkezdte a felkészülést.
Új VIP terminál a máltai repülőtéren

Új VIP terminál a máltai repülőtéren 

4,5 millió eurós beruházással újult meg a máltai repülőtér VIP vendégterminálja.
Az Emirates és az Uber stratégiai együttműködést írt alá

Az Emirates és az Uber stratégiai együttműködést írt alá 

A felek egy gördülékeny foglalási rendszer kialakításán dolgoznak együtt.
Íme, Nyugat-Európa legjobb légitársasága

Íme, Nyugat-Európa legjobb légitársasága 

A francia légitársaság egymást követő ötödik évben lett a legjobb nyugat-európai légitársaság az utasok visszajelzése alapján készülő listán.
Ryanair: Évek óta figyelmeztettünk a Boeing problémáira

Ryanair: Évek óta figyelmeztettünk a Boeing problémáira 

A Ryanair vezérigazgatója, Michael O’Leary élesen bírálta a Boeing gyártási gyakorlatát, miután lezuhant az Air India Dreamliner repülőgépe.
A Wizz Air felfüggeszti a Dubaj és Abu-Dzabi felé induló járatait

A Wizz Air felfüggeszti a Dubaj és Abu-Dzabi felé induló járatait 

A légitársaság a kialakult helyzet miatt július 3-tól szeptember 15-ig felfüggeszti ezeket a járatpárokat.
Új szinten az autómegosztás: egyre többen választják külföldi utakhoz is

Új szinten az autómegosztás: egyre többen választják külföldi utakhoz is 

MOL Limo: a hosszútávú belföldi bérlések legnépszerűbb célpontja a magyarok körében a Balaton.
Tarolt a Turkish Airlines a légitársaságok Oscar-díjátadóján

Tarolt a Turkish Airlines a légitársaságok Oscar-díjátadóján 

Immár tizedik alkalommal nyerték el az „Európa legjobb légitársasága” címet.
Emirates: új játékok, jobb repülési élmény

Emirates: új játékok, jobb repülési élmény 

A légitársaság a nyári iskolai szünetre időzítve új fedélzeti játék- és táskakollekciót vezet be a gyerekek számára minden járatán.
Hosszas előkészítő munka után az idei főszezonra tervezett start is elmaradhat

Hosszas előkészítő munka után az idei főszezonra tervezett start is elmaradhat 

A turistákat egyik görög szigetről a másikra szállító hidroplánokról van szó.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.