A „Legyen a vendégünk!”-kampány Effie-díjjal elismert első változata a LOT-személyzet professzionalizmusának bemutatására összpontosított, nagy figyelmet fordítva a biztonságra, komfortra, és az utasok kényelmére a repülőutak során. A LOT jelenlegi kampányában az utazással kapcsolatos preferenciákat vizsgáló, a Kantar Polska által megvalósított kérdőívet vette alapul. Az eredmények alapos vizsgálatának eredményeként kerültek kiválasztásra a TV-reklám főszereplői, akik három különböző ügyfélcsoportot mutatnak be. Ezek az alábbiakat foglalják magukba: az Egyesült Államokba utazó kétgyermekes család; egy Ázsiába, illetve Ausztráliába szingapúri átszállással tartó fiatal pár, továbbá egy üzletember, aki számára a repülés a munkába való utazás szokásos módja.
- A legfrissebb reklámok szolgáltatásaink népszerűsítésére fókuszálnak, különösképp kihangsúlyozva az utasok által a légitársaság kiválasztásakor, és a jegy megvásárlásakor fontosnak tartott szempontokat, nevezetesen a termékhez kapcsolódó tulajdonságokat, és az átlátható kínálatot – mondja Dorota Bratowska-Świacka, a LOT Polish Airlines marketingigazgatója. A hosszú távú repülőutak esetében az ügyfelek elsősorban az alábbiakra koncentrálnak: a jegy ára tartalmazza a csomagot, meleg étkezések, a repülőút során kínált italok és harapnivalók, valamint a fedélzeti szórakoztató rendszer. Az európai utazások során a figyelem középpontjában többek között a repterek központi elhelyezkedése áll – amely az üzleti úton lévők számára lehetővé teszi belvárosi úti céljuk gyors és kényelmes elérését. Az elérhető árak és az átlátható kínálat ösztönzi leginkább az utasokat, hogy egy adott légitársaságtól vásároljanak jegyet (a válaszadók 94%-a szerint). Az utasokat elriasztják a rejtett vagy extra díjak, amelyek számos esetben jelentősen növelik a jegyárat.
- Nemzetközi vállalatként jelenleg több mint 60 piacon értékesítünk jegyeket világszerte. Marketingtevékenységünk főként ezen értékesítések támogatására fókuszál. E célt a LOT márkanevet külföldön népszerűsítő, és a magáncélokból, valamint üzleti célokból kifolyólag utazók igényeire szabott kínálatokat bemutató kampányok által értük el – teszi hozzá Dorota Bratowska-Świacka.
A LOT szeptember 22-én indít közvetlen járatot Budapestről Szöulba. 2020. március 30-tól kezdődően a magyar főváros hat új várossal kerül összeköttetésbe: Szófia, Prága, Belgrád, Stuttgart, Bukarest és Brüsszel. A Magyarországról induló új nemzetközi járatok újabb mérföldkövet jelentenek a közép- és kelet-európai piac megszilárdításának folyamatában, amelyben a LOT megerősíti vezető szerepét. Az egy évvel ezelőtt bejelentett, budapesti csomópont bővítésére épülő stratégia megvalósul.
Mivel a Budapestről induló járatok száma növekedett, a LOT Polish Airlines úgy döntött, folytatja a LOT márkanév arculatának a helyi piacon való erősítését célzó erőfeszítéseit, valamint továbbra is a termékekhez kapcsolódó egyedi terméktulajdonságokat illető és az utasok igényeire szabott ajánlatokat érintő kommunikációra összpontosít.
Az új reklámok kreatív ötletét a Grey Group Poland felügyelte. A Natalia Jakubowska és Łukasz Gronowski által rendezett reklámokat a Graffiti Films stúdió készítette. A médiavásárlás és tervezés a Fullsix Media (Havas Media Group) feladata volt, a közösségi médiában való tevékenységeket a They.pl kezeli.
Forrás: Turizmus Online