Fut a LOT új kampánya a budapesti HUB-bővítés kapcsán

A LOT Polish Airlines kulcsfontosságú piacnak tekinti Magyarországot, mivel a társaság itt építi ki második bázisát. A lengyel légitársaság által kínált járatokkal 12 célállomás érhető el, ideértve a hosszú távú csatlakozásokat az Amerikai Egyesült Államokba és Dél-Koreába. A LOT marketingkampányának frissített változatával rukkolt elő. Az új reklámokat szeptember elejétől sugározzák a televízióban.

A „Legyen a vendégünk!”-kampány Effie-díjjal elismert első változata a LOT-személyzet professzionalizmusának bemutatására összpontosított, nagy figyelmet fordítva a biztonságra, komfortra, és az utasok kényelmére a repülőutak során. A LOT jelenlegi kampányában az utazással kapcsolatos preferenciákat vizsgáló, a Kantar Polska által megvalósított kérdőívet vette alapul. Az eredmények alapos vizsgálatának eredményeként kerültek kiválasztásra a TV-reklám főszereplői, akik három különböző ügyfélcsoportot mutatnak be. Ezek az alábbiakat foglalják magukba: az Egyesült Államokba utazó kétgyermekes család; egy Ázsiába, illetve Ausztráliába szingapúri átszállással tartó fiatal pár, továbbá egy üzletember, aki számára a repülés a munkába való utazás szokásos módja.

- A legfrissebb reklámok szolgáltatásaink népszerűsítésére fókuszálnak, különösképp kihangsúlyozva az utasok által a légitársaság kiválasztásakor, és a jegy megvásárlásakor fontosnak tartott szempontokat, nevezetesen a termékhez kapcsolódó tulajdonságokat, és az átlátható kínálatot – mondja Dorota Bratowska-Świacka, a LOT Polish Airlines marketingigazgatója. A hosszú távú repülőutak esetében az ügyfelek elsősorban az alábbiakra koncentrálnak: a jegy ára tartalmazza a csomagot, meleg étkezések, a repülőút során kínált italok és harapnivalók, valamint a fedélzeti szórakoztató rendszer. Az európai utazások során a figyelem középpontjában többek között a repterek központi elhelyezkedése áll – amely az üzleti úton lévők számára lehetővé teszi belvárosi úti céljuk gyors és kényelmes elérését. Az elérhető árak és az átlátható kínálat ösztönzi leginkább az utasokat, hogy egy adott légitársaságtól vásároljanak jegyet (a válaszadók 94%-a szerint). Az utasokat elriasztják a rejtett vagy extra díjak, amelyek számos esetben jelentősen növelik a jegyárat.

- Nemzetközi vállalatként jelenleg több mint 60 piacon értékesítünk jegyeket világszerte. Marketingtevékenységünk főként ezen értékesítések támogatására fókuszál. E célt a LOT márkanevet külföldön népszerűsítő, és a magáncélokból, valamint üzleti célokból kifolyólag utazók igényeire szabott kínálatokat bemutató kampányok által értük el – teszi hozzá Dorota Bratowska-Świacka.

A LOT szeptember 22-én indít közvetlen járatot Budapestről Szöulba. 2020. március 30-tól kezdődően a magyar főváros hat új várossal kerül összeköttetésbe: Szófia, Prága, Belgrád, Stuttgart, Bukarest és Brüsszel. A Magyarországról induló új nemzetközi járatok újabb mérföldkövet jelentenek a közép- és kelet-európai piac megszilárdításának folyamatában, amelyben a LOT megerősíti vezető szerepét. Az egy évvel ezelőtt bejelentett, budapesti csomópont bővítésére épülő stratégia megvalósul.

Mivel a Budapestről induló járatok száma növekedett, a LOT Polish Airlines úgy döntött, folytatja a LOT márkanév arculatának a helyi piacon való erősítését célzó erőfeszítéseit, valamint továbbra is a termékekhez kapcsolódó egyedi terméktulajdonságokat illető és az utasok igényeire szabott ajánlatokat érintő kommunikációra összpontosít.

Az új reklámok kreatív ötletét a Grey Group Poland felügyelte. A Natalia Jakubowska és Łukasz Gronowski által rendezett reklámokat a Graffiti Films stúdió készítette. A médiavásárlás és tervezés a Fullsix Media (Havas Media Group) feladata volt, a közösségi médiában való tevékenységeket a They.pl kezeli.

Forrás: Turizmus Online


Scotland Yard-jelentés a Heathrow forgalmát megbénító áramkimaradásról

Scotland Yard-jelentés a Heathrow forgalmát megbénító áramkimaradásról 

Nincs arra utaló jel, hogy bűncselekmény okozta volna a Heathrow repülőteret megbénító tüzet.
Sztrájk miatt leállnak a görögországi kompok

Sztrájk miatt leállnak a görögországi kompok  

A sztrájk egész Görögországra kiterjed, és minden hajókategóriát érint.
Új célállomások a Wizz Air kínálatában

Új célállomások a Wizz Air kínálatában 

Bilbaó, Wrocław, Gdansk és Vilnius júliustól közvetlen légihíddal elérhető Budapesttől.
Boeing 777-es repülőgépek újabb nyolc útvonalon

Boeing 777-es repülőgépek újabb nyolc útvonalon 

A programnak köszönhetően a légitársaság 2025 szeptemberéig 44 célállomásra terjeszti ki a megújult Boeing 777 és Airbus A380 típusú repülőgépek bevezetését.
Járattörlések a brüsszeli repülőtéren

Járattörlések a brüsszeli repülőtéren 

A sztrájk a szövetségi kormány által előterjesztett, nyugdíjreformra vonatkozó intézkedések ellen irányul.
Áprilistól felfüggeszti a Kolozsvár-Budapest járatát az Aeroexpress Regional

Áprilistól felfüggeszti a Kolozsvár-Budapest járatát az Aeroexpress Regional 

Áprilistól átmenetileg felfüggeszti a Kolozsvár-Budapest járatát az Aeroexpress Regional légitársaság – közölte hétfőn a magyar légitársaság.
Különleges vasúti megállapodás

Különleges vasúti megállapodás  

A TAL Aviation Group megállapodást kötött a Trenitaliával a vasúti szolgáltatások és a Frecciarossa nagysebességű vonatok népszerűsítésére.
Nyertek a párizsiak: még több autómentes utcát!

Nyertek a párizsiak: még több autómentes utcát! 

Párizs városvezetése bejelentette, hogy a lakosok támogatásával több száz utcát alakítanak át autómentessé.
Megalkották a világ első napelemes lakóautóját

Megalkották a világ első napelemes lakóautóját 

Eindhoven Műszaki Egyetem 22 diákból álló csapata megalkotta a világ első napelemes lakóautóját.
Repülőgép vezetés, evakuálás, tűzoltás – diákok egy napja a Wizz Air kiképzőközpontjában

Repülőgép vezetés, evakuálás, tűzoltás – diákok egy napja a Wizz Air kiképzőközpontjában 

A pécsi Baranya Vármegyei SZC Zsolnay Vilmos Technikum és Szakképző Iskola tanulóival ellátogattunk a Wizz Air kiképzőközpontjába.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.