A megállapodás révén a Ryanair viteldíjak, valamint a kiterjedt kiegészítő termékek és szolgáltatások március 19-től fokozatosan bevezetésre kerülnek a Travelport utazási irodák számára.
A Ryanair döntését megkönnyítette a Travelporttal történő együttműködésről a tavaly bevezetett Travelport Merchandising Platform™ és kiváltképp az Aggregated Shopping funkció a diszkont légitársaságok számára. Ez a technológia egyedülálló a Travelportnál. Lehetővé teszi, hogy a diszkont fuvarozók egy API-kapcsolaton keresztül biztosítsák tartalmaik elérését - a hagyományos légitársaságok gyakran kedvelt viteldíj feltöltési módszere helyett -, és pontosan ugyanolyan módon jelenítsék meg és tegyék foglalhatóvá a viteldíjakat és a kiegészítő szolgáltatásokat.
Hasonlóan a Travelport Aggregated Shopping funkcionalitásához, a két szervezet együttműködik a Travelport Rich Content and Branding termékének bevezetésében is. Ez a megoldás lehetővé teszi a légitársaságok számára, hogy hatékonyabban ellenőrizni tudják járataik és kiegészítő szolgáltatásaik megjelenítését az utazási iroda foglalási felületén és termékeik leírását, megfelelve a légitársaság saját honlapján található információknak.
A Ryanair az üzleti utazások növekedését várja
Kenny Jacobs, a Ryanair marketing vezérigazgató-helyettese az alábbiakat nyilatkozta:"Ez az együttműködés a Travelporttal jelentős fejlesztés a Ryanair és az üzleti utazók számára egész Európában és azon túl is, és tovább folytatjuk üzleti kínálatunk fejlesztését. Idén több mint 81.5 millió utast szállítunk 30 ország 186 repülőterét összekötő legnagyobb hálózaton. Ezen utasok több mint 22%-a üzleti utazásához választotta a Ryanairt, és várhatóan nőni fog ez az arány, mert a partnerség lehetővé teszi a vállalati utaztatók, és üzleti utazást szerzvő irodák és vállalkozások számára a szélesebb hozzáférést a Ryanair alacsony viteldíjaihoz és útvonalaihoz, több millió euró költségcsökkentést biztosítva a cégeknek minden évben."
Kurt Ekert, a Travelport ügyvezető alelnöke és kereskedelmi vezérigazgató-helyettese hozzátette: "Kifejezetten örülünk, hogy a Ryanair minket választott GDS partneréül, és ezáltal elismeri, hogy egyedi értéket tudunk biztosítani a piacvezető merchandising platform segítségével. Izgatottan várjuk az elkövetkezendő hónapok kizárólagos együttműködését, amelynek során közösen új lehetőségeket keresünk, és bevezetjük járataik és kiegészítő szolgáltatásaik széles választékának elérését utazási irodai ügyfeleink számára világszerte."
Forrás: Turizmus Online