Napi két Air France járat Tokió-Hanedára

2014 márciusától új szolgáltatást vezet be az Air France. A már meglévő Tokió-Narita útvonal új desztinációval bővül, így az utasok már egyből a Tokió-Haneda reptérre érkeznek meg.

Erre az útvonalra a légitársaság napi két járatot – egy nappalit és egy éjjelit – indít, a már ismert Tokió-Narita célállomásra pedig naponta egyszer repülhetnek az utasok. Ezáltal egy szélesebb palettáról választhatnak a Tokióba indulók és könnyebben, kényelmesebben szervezhetik meg utazásukat.

Az Air France az egyetlen légitársaság, amely éjszakai járatot indít a Tokió-Heneda és a Paris Charles de Gaulle repterek között, ezzel biztosítva, hogy az utasok kipihenten érkezzenek meg. A Tokió-Haneda repülőtér közel van a városközponthoz, közkedvelt a business utazók körében, hiszen megkönnyíti a csatlakozást a helyi japán közlekedési hálózathoz.

A nappali Tokió-Haneda járatot Boeing 777-200-as gépekkel fogják működtetni, amely 309 üléssel rendelkezik – 35 a business kabinban, 24 a Premium Economy és 250 pedig az Economy osztályon. Az éjjeli járaton utazók Boeing 777-300-as géppel repülhetnek majd, amelynek 303 ülése 4 osztályon oszlik meg: 8 ülés található a La Premiére, 67 a Business osztályon, 24 a Premium Economy és 200 ülés pedig az Economy kabinban.

Menetrend a Tokió-Haneda repülőtérre (helyi idő szerint)

Nappali járat:

AF 272 járat: délelőtt 10:55 órakor indulás a Paris-Charles de Gaulle repülőtérről, érkezés a Tokió-Haneda repülőtérre másnap, 6:00 órakor.
AF 279 járat: Indulás a Tokió-Haneda repülőtérről reggel 7:35 órakor, érkezés a Paris-Charles de Gaulle repülőtérre 13:15 órakor ugyanazon a napon.

Éjjeli járat:

AF 274 járat: Indulás a Paris-Charles de Gaulle repülőtérről 23:30 órakor, érkezés a Tokió-Haneda repülőtérre másnap 18:40 órakor.
AF 293 járat: Indulás a Tokió-Haneda repülőtérről 22:15 órakor, érkezés a Paris-Charles de Gaulle repülőtérre másnap, 3:55 órakor.

Egyénre szabott kiszolgálás

A Japánban már 60 éve jelen levő Air France különös figyelmet fordít a japán utasokra. Japán anyanyelvű légi kísérőket biztosít, a légitársaság ugyanakkor fejleszti nagyvilági konyháját, és hagyományos japán fogásokat is kínál minden fedélzeti osztályon. Emellett több extra szolgáltatást is bevezettek, mint például a helyi japán újságok választékának bővítése és a filmek japán nyelven való feliratozása, szinkronizálása.

Air France-KLM: piacvezető az Európa-Japán járatok tekintetében

  Air France KLM
Tokió 4 nappali járat heti 4 járat
Osaka 1 nappali járat heti 7 járat
Fukuoka           x heti 3 járat

A 2013-2014-es téli szezonra az Air France-KLM csoport heti 52 járatot indít a párizsi Charles de Gaulle és az amszterdami Schiphol repterekről, amelyek közül néhány a Japan Airlines-szal együttműködésben repül. Három desztináció van az ajánlatban: Tokió, Osaka és Fukuoka.


Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat

Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat 

Alaposan felgyorsították a jegykiadó automaták telepítését.
Egyenruhák az elit csapat részére

Egyenruhák az elit csapat részére 

Az Emirates bemutatta új egyenruháját.
A Lufthansa belépett az ITA tulajdonosi körébe

A Lufthansa belépett az ITA tulajdonosi körébe 

A Lufthansa 41 százalékos részesedést szerez az ITA Airwaysben.
Kiderültek a leginkább turbulens európai repülési útvonalak

Kiderültek a leginkább turbulens európai repülési útvonalak 

A tíz legviharosabb útvonal közül nyolc ugyanabban az országban kezdődik vagy végződik.
Tudják az utasok, ha fenntartható üzemanyaggal repül egy gép?

Tudják az utasok, ha fenntartható üzemanyaggal repül egy gép? 

A Wizz Air utasai körében végzett legfrissebb felmérésének eredményei szerint a válaszadók 71 százaléka úgy véli, hogy a fenntartható repülőgép-üzemanyag (SAF) hozzájárulhat a légiközlekedés karbonlábnyomának csökkentéséhez.
Közvetlen járat indul Bécsből Szingapúrba

Közvetlen járat indul Bécsből Szingapúrba 

A Scoot fapados légitársaság bejelentette, hogy új járatot indít Bécsből Szingapúrba ez év június 3-tól.
Forgalmas évet zártak a hazai légiforgalmi irányítók

Forgalmas évet zártak a hazai légiforgalmi irányítók 

A tájékoztatás szerint a 2024-es év Magyarország történetének legnagyobb légiforgalmát hozta, összesen 1 millió 144 ezer repülőgép érintette a hazai légteret, ami havi bontásban átlagosan több mint 95 ezer.
Bajban a Boeing?

Bajban a Boeing? 

Nagyjából harmadával kevesebb repülőgépet adott át a vevőinek tavaly.
Járatnyitás Isztambulból Bengáziba

Járatnyitás Isztambulból Bengáziba 

A török légitársaság 2025. január 14-től ismét elindította járatait Líbia felé, isztambuli indulással.
Ismét közlekedik a Budapest–Tel Aviv  járatpár

Ismét közlekedik a Budapest–Tel Aviv járatpár 

A Wizz Air 2025. január 15-től kezdődően ismét elindította a Budapest és Tel-Aviv közötti közvetlen járatait.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.