Így ébred Jennifer Aniston az Emirates fedélzetén

Az Emirates október 5-én mutatta be várva várt televíziós reklámját a hollywoodi színésznő, rendező és producer, Jennifer Aniston közreműködésével. Ez az első alkalom, hogy a légitársaság globális digitális és TV-kampányában a nemzetközi sztárral dolgozik együtt.

Az Aranyglóbusz- és Emmy-díjas színésznő a légitársaság reklámkampányában is megmutatja kiváló humorérzékét. A reklám úgy kezdődik, hogy Aniston kétségbeesetten a fedélzeti zuhanyzót és lounge-ot keresi, miközben légiutas-kísérők gúnyolódnak rajta. Amikor végül felébred saját privát kabinjában az Emirates első osztályán, természetesen kiderül, hogy mindez csak egy rémálom volt, és gyorsan megismeri a légitársaság ikonikus A380-as Shower Spa-ja és fedélzeti lounge-a nyújtotta kényelmet.

Boutros Boutros, az Emirates vállalati kommunikációért, marketingért és márkáért felelős divíziós alelnöke elmondta: „Jennifer Aniston vonzereje és kapcsolata a globális közönséggel kiváló választássá tette őt új kampányunkhoz. Hollywood egyik legelfoglaltabb asszonyaként Aniston - akárcsak számos más utasunk - sokszor csak akkor tud pihenni, ha utazik. Az Emirates-nél mi ezt kivételes élménnyé tesszük.”

{youtube|id=kwYr4LAIUjk}

„Az iparágban jellemző reklámok helyett mi humoros megközelítéssel mutatjuk be fantasztikus fedélzeti termékeinket. Senki mást nem tudtunk jobban elképzelni erre a szerepre, mint Jennifer Anistont, és a reklám szövegkönyvét teljes mértékben hozzá igazítottuk. Professzionalizmusa, valamint kiváló humorérzéke végigkísérték a forgatást, és nagyon elégedettek vagyunk a végeredménnyel” – tette hozzá Boutros Boutros.

A reklámot a filmes veterán és Oscar-jelölt Bryan Buckley rendezte, aki nagy elismerésnek örvend Superbowl reklámjainak köszönhetően. Az RKCR/Y&R London dolgozta ki a koncepciót, míg a szövegkönyv elkészítése az ügynökség, Bryan Buckley és az Emirates reklámcsapat közös munkájának eredménye.

A globális digitális és televíziós kampány novemberben indult az Egyesült Államokban és az Egyesült Arab Emírségekben, illetve azokon a piacokon – például Nagy-Britanniában, Németországban, Franciaországban, Olaszországban, Indiában és Ausztráliában –, ahol különösen jelentős az Emirates piaci jelenléte.

Az Emirates a kampány részeként eddig 20 millió dollárt fektetett be nemzetközi szinten TV szpotokba, amelyeknek lesznek 30 másodperces és hosszabb, 60 másodperces verziói is.


Járattörlések a belgiumi repülőtéren

Járattörlések a belgiumi repülőtéren 

A belgiumi közlekedési vállalatok szakszervezetei január óta tartó, keddenként tartott sztrájkjai miatt ismét közlekedési fennakadások és járattörlések várhatók Belgiumban április 29-én.
Az ír fapados fellép a reptéri ivászatok ellen

Az ír fapados fellép a reptéri ivászatok ellen 

A Ryanair már januárban azt javasolta, hogy az EU vezessen be alkoholkorlátozást a repülőtereken – közölte a CNN.
Csak Itália területén robog a legújabb luxusvonat

Csak Itália területén robog a legújabb luxusvonat  

Az új La Dolce Vita gyártmány nyolc gondosan megtervezett útvonalon kínál művészeti élményeket, festői tájakat és gasztronómiai élményeket.
Balatoni vasútfejlesztések a láthatáron

Balatoni vasútfejlesztések a láthatáron 

Jelentős átalakulás előtt áll a Balaton északi partjának közlekedése.
A Singapore Airlines összebútoroztt az OpenAI-val

A Singapore Airlines összebútoroztt az OpenAI-val 

A SIA – a nagyobb légitársaságok között elsőként – együttműködésre lépett a mesterséges intelligencia szervezettel.
Nyílt nap az Angyalföldi kocsiszínben

Nyílt nap az Angyalföldi kocsiszínben 

Nyílt nappal várja az érdeklődőket a BKV Zrt. szombaton az Angyalföld kocsiszínben.
Próbautazás az autizmussal élők számára

Próbautazás az autizmussal élők számára 

Az Emirates légitársaság egy évvel ezelőtt indította el az akadálymentes és inkluzív légiközlekedési programjának újabb fejezetét, amely az autizmussal élő gyermekek és szüleik utazását hivatott segíteni.
HungaroControl: élénk volt a húsvéti légi forgalom

HungaroControl: élénk volt a húsvéti légi forgalom 

A húsvéti időszakban jelentősen erősödött a forgalom Magyarország légterében a tavalyi év ugyanezen időszakához képest.
Ha vasárnap dunai sétahajózásra indul – jól jár

Ha vasárnap dunai sétahajózásra indul – jól jár 

Ugyanis a dunai sétahajók évadnyitó kirajzásán ingyenes lesz az utazás.
Wizz Air: “Út a nettó zéró kibocsátás felé”

Wizz Air: “Út a nettó zéró kibocsátás felé” 

A légitársaság átfogó akciótervet mutatott be “Flying Towards Net Zero” néven. Cél a nettó karbonsemlegesség elérése 2050-re.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.