Az Aranyglóbusz- és Emmy-díjas színésznő a légitársaság reklámkampányában is megmutatja kiváló humorérzékét. A reklám úgy kezdődik, hogy Aniston kétségbeesetten a fedélzeti zuhanyzót és lounge-ot keresi, miközben légiutas-kísérők gúnyolódnak rajta. Amikor végül felébred saját privát kabinjában az Emirates első osztályán, természetesen kiderül, hogy mindez csak egy rémálom volt, és gyorsan megismeri a légitársaság ikonikus A380-as Shower Spa-ja és fedélzeti lounge-a nyújtotta kényelmet.
Boutros Boutros, az Emirates vállalati kommunikációért, marketingért és márkáért felelős divíziós alelnöke elmondta: „Jennifer Aniston vonzereje és kapcsolata a globális közönséggel kiváló választássá tette őt új kampányunkhoz. Hollywood egyik legelfoglaltabb asszonyaként Aniston - akárcsak számos más utasunk - sokszor csak akkor tud pihenni, ha utazik. Az Emirates-nél mi ezt kivételes élménnyé tesszük.”
{youtube|id=kwYr4LAIUjk}
„Az iparágban jellemző reklámok helyett mi humoros megközelítéssel mutatjuk be fantasztikus fedélzeti termékeinket. Senki mást nem tudtunk jobban elképzelni erre a szerepre, mint Jennifer Anistont, és a reklám szövegkönyvét teljes mértékben hozzá igazítottuk. Professzionalizmusa, valamint kiváló humorérzéke végigkísérték a forgatást, és nagyon elégedettek vagyunk a végeredménnyel” – tette hozzá Boutros Boutros.
A reklámot a filmes veterán és Oscar-jelölt Bryan Buckley rendezte, aki nagy elismerésnek örvend Superbowl reklámjainak köszönhetően. Az RKCR/Y&R London dolgozta ki a koncepciót, míg a szövegkönyv elkészítése az ügynökség, Bryan Buckley és az Emirates reklámcsapat közös munkájának eredménye.
A globális digitális és televíziós kampány novemberben indult az Egyesült Államokban és az Egyesült Arab Emírségekben, illetve azokon a piacokon – például Nagy-Britanniában, Németországban, Franciaországban, Olaszországban, Indiában és Ausztráliában –, ahol különösen jelentős az Emirates piaci jelenléte.
Az Emirates a kampány részeként eddig 20 millió dollárt fektetett be nemzetközi szinten TV szpotokba, amelyeknek lesznek 30 másodperces és hosszabb, 60 másodperces verziói is.
Forrás: Turizmus Online