A mintegy 700 nemzetközi repülőtér körében elvégzett utaselégedettségi felmérés (ASQ) eredményei szerint a Budapest Airport az év első felében látványos fejlődést mutatott az utasszolgáltatások terén. A kérdőívben az utasok 36 különböző szempont alapján, 1-5-ig terjedő skálán értékelik a repülőtéri szolgáltatásokat, beleértve a terminálok tisztaságát, a légikikötő általános atmoszféráját, a vásárlási lehetőségeket, az utastájékoztatási rendszert és a terminálokon történő eligazodást. Az általános elégedettségi mutató a tavalyi 3,71 pontról 2019 második negyedévének végére 3,83 pontra emelkedett.
A Budapest Airport több értékelési szempont esetében is elérte ezt a számot: az utasok biztonságérzete a repülőtéren, a biztonsági ellenőrzés alapossága és a repülőtéri személyzet segítőkészsége, udvariassága mind a legjobbra értékelt szempontok közé tartozik.
Az utasok visszajelzése alapján jelentős mértékben fejlődött a terminálok tisztasága és a repülőtér általános atmoszférája, tehát két olyan tényező, amely nagyban hozzájárul az általános utaselégedettséghez. Szintén pozitív jel, hogy a Budapest Airporthoz írásban érkező közvetlen visszajelzések is összhangban vannak az ASQ mutatószámaival: az előző év hasonló időszakához képest 80%-kal csökkent a beérkező panaszok száma.
Visszaesést mutatott ugyanakkor a parkolási lehetőségek értékelése: a felmérésre adott válaszokból kiderül, hogy az utasok a parkolással kapcsolatos szolgáltatásokat nem tartják megfelelőnek. A Budapest Airport számára fontos ez a visszajelzés, a probléma megoldására kiemelt figyelmet fordít a vállalat.