Szeptemberben 81,6%-os, míg az első 9 hónapban 79,3%-os volt a repülőgépek kihasználtsága. A teherfuvarozás terén azonban csökkenés volt tapasztalható és összességében itt lényegesen rosszabb a kihasználtság is (mindössze 66,0%). A leányvállalati bontásban látható, hogy az utas számot a Swiss volt képes a legnagyobb mértékben növelni. Ráadásul ez a leányvállalat rendelkezik a legmagasabb kihasználtsággal is (86,1%).
A Lufthansa belga leányvállalata, a Brussels Airlines a költségek csökkentése érdekében szorgalmazni fogja a részmunkaidős szerződéseket, és a pilóták óraszámát is 15%-al csökkenti. Így elbocsátások nélkül 25 millió eurót spórolhatnak meg. Belgium legnagyobb légitársasága tavaly 80 millió eurós veszteséget ért el, emiatt csak a jövedelmező európai járatokat tartják meg és további szolgáltatásokat indítanak Észak-Amerikába és Afrikába. A tervezett hosszú távú utak miatt további pilótákra lesz szükségük, annak ellenére, hogy most a szükségesnél 60-nal többet foglalkoztatnak.
A Brussels Airlines-nak megszorításokat kell végrehajtania ahhoz, hogy támogatást kaphasson. Ezért a Lufthansa akár 100 millió euróval is támogathatja a leányvállalatát, melyben 45%-os részesedése van. A finanszírozás részleteiről még nem tárgyaltak.
A Lufthansa Technik és a GE Aviation hosszú távú együttműködési megállapodást kötött. A megállapodás a repülőgépek szervizeléséhez és alkatrész ellátásához kötődik.