2012-től felmondta a Generali-Providencia Biztosító Zrt.-vel kötött utas-balesetbiztosítását a BKV, mivel annak fenntartása gazdaságtalan, előnytelen, illetve fenntartását a BKV Zrt. részére jogszabályi kötelezettség nem írja elő. Az érvényes jeggyel és bérlettel utazók azonban nem maradnak biztosítás nélkül, társaságunk felelősségbiztosítása továbbra is a kár teljes összegéig fedezetet nyújt azokban az esetekben, amikor a BKV felelőssége megállapítható. Ezzel a BKV Zrt. éves szinten mintegy 50 millió Ft-os megtakarítást ér el.
Ezidáig a BKV Zrt. utasbaleset-biztosítása - a felelősségi viszonyok vizsgálata nélkül - limitált kártérítést nyújtott a jeggyel vagy bérlettel rendelkező utasok számára, amikor őket a BKV Zrt. üzemi területén (mozgólépcsőn, járművön, járműről történő le- és felszálláskor) valamilyen baleset érte. Ennek a biztosítástípusnak a felmondásával - a 2012. január 1-je után bekövetkező károk esetén - a jövőben azokban a helyzetekben nyújtunk fedezetet, amikor a káresetért a BKV felelős. Ezzel a BKV Zrt. éves szinten mintegy 50 millió Ft-os megtakarítást ér el.
Fontos, hogy bárkinek a hibájából is éri kár az utast, továbbra is segítséget nyújt a társaság a káresetek rendezéséhez. Ezek bekövetkeztekor az eseményt - az eddigi gyakorlatnak megfelelően - a 15 napon belül kell bejelenteni a BKV Zrt.-nél.
Ki biztosítja az utast a BKV járatain?
Nehéz gazdasági helyzetére hivatkozva a BKV felmondta szerződését a Generali-Providencia Biztosító Zrt-vel, de az utasok azt követően sem maradnak biztosítás nélkül - ha jegyet is váltanak - közölte a közlekedési társaság honlapján.

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál
A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.

Repülési élmény autista gyerekeknek
Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt
2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!
Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság
A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító
Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.

Kutyafogadó a római reptéren
A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában
Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.

Privát lakosztályok a felhők felett
Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül
Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.