A Ryanair légitársaság járata a nap folyamán mintegy hat órán át vesztegelt a repülőtéren, ezért Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter és György István területi közigazgatásért felelős államtitkár fogyasztóvédelmi vizsgálatra utasította Budapest Főváros Kormányhivatalát, hogy megállapítsák: az eset kezelése során a Ryanair eleget tett-e jogszabályi kötelezettségeinek - írta a Miniszterelnökség az MTI-hez eljuttatott közleményében. Úgy fogalmaztak: "felháborítónak tartjuk, ahogyan a légitársaság kezelte a felmerült problémát. Az utasoknak joguk van a tájékoztatáshoz, a légitársaságtól pedig elvárható, hogy mindent megtegyenek a kényelmetlenségek csökkentése érdekében". A fogyasztóvédelmi vizsgálat során a kormányhivatal feladata megállapítani, hogy a Ryanair eleget tett-e az utasokkal szembeni kötelezettségeinek - írták, hozzátéve, hogy minden esetben szigorúan fellépnek az utasok jogainak védelme érdekében.
Forrás: MTI