Az elektromos rollerek közlekedése nehezen szabályozható, mert a járdán túl gyorsan haladnak a gyalogosokhoz képest, az úttesten viszont a rollerező van kitéve veszélynek a nagy tömegű gépjárművek között. Londonban és Párizsban is már haltak meg rollerezők az úttesten.
Nem csak a haladással, a parkolással is meggyűlika helyike baja. A rengeteg szabálytalanul parkoló rollerből elege lett az ötödik kerületnek: begyűjtötte a azokat (és segwayeket is), és csak közigazgatási eljárás után adta vissza a célgnek. Bár a kerület távlati terveiben szerepelt, hogy a rollereknek majd dokkolókat alakítanak ki, ahol szabályosan lerakhatók és felvehetők, a Lime működési zónájából mégis azonnal kikerült az V. kerület területe. Az applikációjukban pedig piros színnel jelölték meg a kerületet, mint a működési területen kívüli városrészt. Ez mégsem minden turista számára egyértelmű jelzés.
A járművek üzemben tartói között is téma, hogy a Lime rollerei a kivonulás bejelentése óta is közlekednek és parkolnak a Belvárosban, illetve a parkolás szempontjából szintén tiltott zónának számító Margitszigeten. Még nem lehet tudni, mekkora összegű büntetést kap az, aki tiltott zónában parkol. Ausztriában például 30 euróra büntettek egy elektromos rollerezőt, mert tilosban hagyta a rollert.