A Southwest Airlines egyik, már a helyén ülő utasa felett lévő kalaptartóba egy másik utas próbálta a stewardess segítségével begyömöszölni az egyáltalán nem az elírásoknak megfelelő méretű táskáját. Ez sajnálatos módon nem sikerült, és a táska az utas fejére esett, jelentős sérülést okozva.
Az utast kiszállították, kórházba került, ahol ellátták, és mivel fejsérülésről volt szó, néhány napra megfigyelésre bent tartották. Természetesen az eset nem maradt ennyiben, mert a sebesült a kórház elhagyása után kártérítési követelést nyújtott be. Tízezer dollárt kért a kórházi költségeire, ötezret a kiesett munkabérre és 34.000-et a „fájdalomdíjként”.
A légitársaság a költségeket peren kívüli megállapodással ki is fizette, mert a cég a balesetet megelőzően több olyan hibát is vétett, mely meggátolhatta volna azt. A beszállásnál a földi utaskísérőnek észre kellett volna venni a szabálytalanságot, de legkésőbb a fedélzeten intézkedni kellett volna. A jegykezelőt és a légiutas-kísérőt mindenesetre elbocsájtották azon a címen, hogy helytelenül értelmezett kiszolgálási törekvésükkel és figyelmetlenségükkel az utasnak és a cégnek is komoly mértékű kárt okoztak. Az USA-beli Légiutas-kísérők Szakszervezetének kimutatásai szerint 1998-tól napjainkig az ilyen jellegű balesetekben összesen 4500 utas és légiutas-kísérő szenvedett kisebb-nagyobb balesetet.