A tervek szerint augusztus végéig, mintegy 100 millió forintos nagyságrendben létrejövő Légi Marketing Alap célja, hogy új légi járatokat csábítsanak Magyarországra. A megfelelő járattelítettséghez nélkülözhetetlen, hogy hazánk – mint turisztikai célterület – népszerűsítésére rendelkezésre álló pénzügyi forrásokat megsokszorozzák azokon a küldőpiacokon, ahonnan az új járatok indítása várható. Az MT Zrt. vállalja a Légi Marketing Alap létrehozásának koordinálását, és a Budapest Winter Invasion kampányhoz hasonlóan az együttműködő partnerektől befolyt pénzösszeggel megegyező összeggel egészíti ki az alapot. Amint az alap rendelkezésre áll, az együttműködő partnerek létrehoznak egy marketingbizottságot, amely meghatározza az összeg konkrét felhasználásának módját, eszközeit és ütemezését. A konkrét légi járatok népszerűsítéséhez kapcsolódó desztinációsmarketing-tevékenység az MT Zrt. külképviseleteinek bevonásával valósul meg. Az érintett önkormányzatok és szolgáltatók hamarosan újabb megbeszélésen döntenek a kezdeményezésben részt vevő tagok hozzájárulásának mértékéről. A Légi Marketing Alap felhasználására 2008-ban kerül sor.
Légi Marketing Alap
Július 12-én Niklai Ákos, a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) elnöke és Róna Iván az MT Zrt. vezérigazgatója Légi Marketing Alap létrehozásáról tárgyalt Siófokon a Balaton régió önkormányzataival, legjelentősebb turisztikai szolgáltatóival és a Fly Balaton Repülőtér képviselőjével.
Budapest Airport: az utasforgalomban is tükröződik Magyarország turisztikai vonzereje
Friss információk a repülőtér adataiból.
A repülőtéren tájékoztat a minisztérium az utasok jogairól és jogérvényesítésről
A november 27-i kitelepülésen a tárca munkatársai mind a hazai, mind a külföldi utasok kérdéseire, esetleges panaszaira válaszolnak annak érdekében, hogy a fogyasztók tisztában legyenek az uniós rendelet alapján őket megillető jogi lehetőségekkel.
Olyan, mint az igazi: itt az életnagyságú LEGO villamos
Különleges járművel találkozhatunk a főváros szívében, ami azzal csal sokak arcára mosolyt, hogy oda is a játék örömét hozza el, ahol a városlakók nem is számítanak rá.
Wizz Air-álláspont: Inkább késsen, mintsem törölni kelljen!
Többek közt ez a megállapítás hangzott el azon a november 19-ei sajtóbeszélgetésen, amelyen mi is részt vettünk.
Sorra dőlnek meg a korábbi airBaltic-eredmények – hátra dőlhetnek a vezetők
A lettek az elmúlt hónapban újabb sikert értek el az utasszám és a járatkihasználtság tekintetében.
Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren
Növelte utasforgalmát és javított eredmény mutatóin az év első három negyedévében az egyebek között Bécs schwechati repülőterét is üzemeltető Flughafen Wien Gruppe.
Új járatot indít a Ryanair
2025 tavaszától indulnak a járatok Budapest és Castellón között.
Bejelentették az Aeroplex legújabb partneri megállapodását
A két fél a következő évre szóló, karbantartási projektre kötött keretmegállapodása nemcsak a légiközlekedésben való együttműködést, hanem a magyar-szerb gazdasági és diplomáciai kapcsolatok erősítését is tükrözi.
SIA: járatsűrítés Jakarta és Szingapúr között
Szorosabb együttműködési megállapodást kötött a Garuda Indonesia és a Singapore Airlines.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.