A tervek szerint augusztus végéig, mintegy 100 millió forintos nagyságrendben létrejövő Légi Marketing Alap célja, hogy új légi járatokat csábítsanak Magyarországra. A megfelelő járattelítettséghez nélkülözhetetlen, hogy hazánk – mint turisztikai célterület – népszerűsítésére rendelkezésre álló pénzügyi forrásokat megsokszorozzák azokon a küldőpiacokon, ahonnan az új járatok indítása várható. Az MT Zrt. vállalja a Légi Marketing Alap létrehozásának koordinálását, és a Budapest Winter Invasion kampányhoz hasonlóan az együttműködő partnerektől befolyt pénzösszeggel megegyező összeggel egészíti ki az alapot. Amint az alap rendelkezésre áll, az együttműködő partnerek létrehoznak egy marketingbizottságot, amely meghatározza az összeg konkrét felhasználásának módját, eszközeit és ütemezését. A konkrét légi járatok népszerűsítéséhez kapcsolódó desztinációsmarketing-tevékenység az MT Zrt. külképviseleteinek bevonásával valósul meg. Az érintett önkormányzatok és szolgáltatók hamarosan újabb megbeszélésen döntenek a kezdeményezésben részt vevő tagok hozzájárulásának mértékéről. A Légi Marketing Alap felhasználására 2008-ban kerül sor.
Légi Marketing Alap
Július 12-én Niklai Ákos, a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) elnöke és Róna Iván az MT Zrt. vezérigazgatója Légi Marketing Alap létrehozásáról tárgyalt Siófokon a Balaton régió önkormányzataival, legjelentősebb turisztikai szolgáltatóival és a Fly Balaton Repülőtér képviselőjével.

Újabb légitársaságok az uniós tiltólistán
A listára valamennyi Suriname-ban és Tanzániában engedélyezett légi fuvarozó felkerült.

Épülhet a repülőtéri gyorsvasút
A beruházás előkészítése az ezt részletező kormányhatározat alapján elkezdődött, a koncessziós pályázatokat fél éven belül kiírhatják.

Kompjárat indult Dubrovnik és Kotor között
A politikus közölte, az új kompjárattal erősíteni kívánják a baráti és gazdasági kapcsolatokat a két ország között.

Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours
Az utazásszervező új úti céllal bővítette debreceni indulású ajánlatait.

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál
A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.

Repülési élmény autista gyerekeknek
Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt
2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!
Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság
A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító
Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.