A tervek szerint augusztus végéig, mintegy 100 millió forintos nagyságrendben létrejövő Légi Marketing Alap célja, hogy új légi járatokat csábítsanak Magyarországra. A megfelelő járattelítettséghez nélkülözhetetlen, hogy hazánk – mint turisztikai célterület – népszerűsítésére rendelkezésre álló pénzügyi forrásokat megsokszorozzák azokon a küldőpiacokon, ahonnan az új járatok indítása várható. Az MT Zrt. vállalja a Légi Marketing Alap létrehozásának koordinálását, és a Budapest Winter Invasion kampányhoz hasonlóan az együttműködő partnerektől befolyt pénzösszeggel megegyező összeggel egészíti ki az alapot. Amint az alap rendelkezésre áll, az együttműködő partnerek létrehoznak egy marketingbizottságot, amely meghatározza az összeg konkrét felhasználásának módját, eszközeit és ütemezését. A konkrét légi járatok népszerűsítéséhez kapcsolódó desztinációsmarketing-tevékenység az MT Zrt. külképviseleteinek bevonásával valósul meg. Az érintett önkormányzatok és szolgáltatók hamarosan újabb megbeszélésen döntenek a kezdeményezésben részt vevő tagok hozzájárulásának mértékéről. A Légi Marketing Alap felhasználására 2008-ban kerül sor.
Légi Marketing Alap
Július 12-én Niklai Ákos, a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) elnöke és Róna Iván az MT Zrt. vezérigazgatója Légi Marketing Alap létrehozásáról tárgyalt Siófokon a Balaton régió önkormányzataival, legjelentősebb turisztikai szolgáltatóival és a Fly Balaton Repülőtér képviselőjével.
Jól alakulnak az utasszámok Ferihegyen
A Budapest Airport 2024-es éve a várakozásokat meghaladó eredményekkel erősíti meg a repülőtér pozitív lendületét.
Durván emelkedő kompárak Görögországban
Várhatóan nagymértékben emelkednek 2025-ben a görögországi kompjegyárak – akár 12 százalékkal is emelkedhetnek idén májustól.
Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat
Alaposan felgyorsították a jegykiadó automaták telepítését.
Egyenruhák az elit csapat részére
Az Emirates bemutatta új egyenruháját.
A Lufthansa belépett az ITA tulajdonosi körébe
A Lufthansa 41 százalékos részesedést szerez az ITA Airwaysben.
Kiderültek a leginkább turbulens európai repülési útvonalak
A tíz legviharosabb útvonal közül nyolc ugyanabban az országban kezdődik vagy végződik.
Tudják az utasok, ha fenntartható üzemanyaggal repül egy gép?
A Wizz Air utasai körében végzett legfrissebb felmérésének eredményei szerint a válaszadók 71 százaléka úgy véli, hogy a fenntartható repülőgép-üzemanyag (SAF) hozzájárulhat a légiközlekedés karbonlábnyomának csökkentéséhez.
Közvetlen járat indul Bécsből Szingapúrba
A Scoot fapados légitársaság bejelentette, hogy új járatot indít Bécsből Szingapúrba ez év június 3-tól.
Forgalmas évet zártak a hazai légiforgalmi irányítók
A tájékoztatás szerint a 2024-es év Magyarország történetének legnagyobb légiforgalmát hozta, összesen 1 millió 144 ezer repülőgép érintette a hazai légteret, ami havi bontásban átlagosan több mint 95 ezer.
Bajban a Boeing?
Nagyjából harmadával kevesebb repülőgépet adott át a vevőinek tavaly.
Interjú
Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.