Tiszavirág életű volt a SAS tavasz eléjén megnyitott Oslo-i járata. December 1-ig közlekedik és a tavaszi menetrenddel sem tér már vissza. A szintén idén tavasszal indított Budapest-Koppenhága járat azonban visszatér, heti háromszor. A február 24-én újrainduló koppenhágai járat hétfőn, pénteken és vasárnap repül majd a dán és a magyar főváros között.
„Észak felé első lesz a SAS!” - - ígérte meg a SAS, skandináv légitársaság régiónkért felelős értékesítési igazgatója, Stefan Eiche a légitársaság visszatérése apropóján, márciusban.
Hat év kihagyás után rögtön két útvonal megnyitásával tért vissza a magyar piacra a skandináv fuvaros. Jóllehet, komoly adottságokkal indult a magyar piac újbóli meghódítására a SAS 70 észak-európai úti céljával, nem volt egyszerű a meccs olyan vetélytársakkal, mint a Ryanair, Wizz Air és a saját hálózatán belül átszálló forgalmat is szállító Norwegian, hiába tudja magáének a SAS az északi piac 30-50%-át.
Bár a hazai MICE-utaztatók rémálma volt, hogy a skandináv piacról a Malévvel bizonytalan időre eltűnt a full service fuvaros és az űrt betölthetette volna a SAS, a napi egy járat még nem mindenkinek kedvez. De csak üzletemberekkel aéigha lehetett volna tölteni azt nagyjából 60 illetve 30 ezer ülésnyi kapacitást, ami Koppenhágába és Oslóba indult március 31-től. Különösen nem a fapadosok diktálta point-to-point árversenyben.