Reisz Anna korábban 8 évet dolgozott az Air France KLM-nél régiós marketing- és e-commerce menedzserként, ezt megelőzően a Studio Moderna direktmarketing-cégnél (a cég olyan termékcsaládokat árul, mint a Dormeo vagy a Kosmodisk), valamint a Malévnél, a Pepsinél és a Phillip Morris dohányipari cégnél is megfordult.
A Qatar Airwaysnél feladata kiterjed a régiós kommunikáció konceptuális tervezésére és végrehajtására, felelős a digitális marketingért, és biztosítania kell a célkitűzések teljesítését minden médiacsatornán.
Reisz Anna kinevezése kapcsán elmondta: „Szinte teljes pályafutásom alatt nemzetközi környezetben dolgoztam, külföldi multinacionális vállalatoknál, mondhatom azt, hogy eddig is az életem közel felét üzleti vagy felfedezési céllal külföldön/utazással töltöttem. A nemzetközi karrier nem egy keresett vagy vágyott cél volt, szerencsére engem találtak meg, most már harmadszor. Mindig is szerettem a kihívásokat, valami ismeretlent, kemény diót megoldani, átalakítani, előrevinni – a langyos vízben topogás nem az én műfajom. És hát a világ első számú légitársaságának a hazai piacáért felelni, ahol a minőség, az igényesség, az utasok legmagasabb szintű kiszolgálása a cél, lehetőséget kapni arra, hogy itt kamatoztassam az eddigi tapasztalataimat, újításokat eszközöljek, ez talán a legnagyobb elismerés, ami érhetett."
Forrás: Kreativ.hu