A légitársaság közlése szerint a piaci érdeklődés messze visszaigazolta az előzetes várakozásokat: a február eleji bejelentést követő néhány nap alatt közel 8000 helyet értesítettek a Turkish Airlines, új, március végén induló, immár napi harmadik járatára, ennek jelentős részét Magyarországon.
A forgalom annyira meglódult, hogy minden idők legjobb eredményét érte el a török légitársaság hazai képviselete. Az IATA-eladások terén elérték a 6,5%-os piaci részesedést, de akadt olyan jelentős hazai utazási iroda, amely a teljes forgalmának 10%-át Turkish-jegyek értékesítéséből szerezte.
Az anyavállalat közben nyilvánosságra hozta januári forgalmi adatait. Ebből kiderül, hogy a Turkish Airlines 24,3%-kal több utast szállított, mint egy évvel ezelőtt, az akkori 3,2 millió után idén januárban 4 milliót. Mind a belföldi, mind a külföldi forgalom nőtt, és a business class utasszám is emelkedett. Ez alatt az egyetlen hónap alatt 218-ról 243-ra nőtt a légitársaság által repült desztinációk száma, a cargo forgalom pedig több mint 35%-kal emelkedett.