Már ide is repül az Air France A380-as:

Az Air France folytatja új útvonalak bevezetését az Airbus A380-as repülőgépével két új úticéllal: Dubai a 2011. december 5-én induló téli menetrend keretében és Los Angeles, ahová a járatok 2012. május 28-tól indulnak - közölte a Turizmus Online-nal a légitársaság.

2011. december 5-től kezdődően és végig a téli szezonban az Air France naponta induló járatot üzemeltet Dubaiba a Párizs-Charles de Gaulle repülőtérről.

Az új A380-as repülőgép bevezetését a Tokió járat iránti kereslet szezonális csökkenése tette lehetővé. A 2011-12-es téli szezonban az Air France hat Airbus A380-as repülőgépet üzemeltet a Párizs-Charles de Gaulle repülőtérről a következő öt úticél irányába: New York-JFK, Johannesburg, Montreal, Washington és Dubai.

2012. május 8-tól kezdődően Los Angeles lesz a harmadik USA-beli úticél, amit az Air France a nagyméretű repülőgéppel ér el New York és Washington után.

Az Air France napi két járatot indít Los Angelesbe a Párizs-Charles de Gaulle repülőtérről. A járat a transzatlanti közös vállalkozás részét képezi, amit az Air France KLM, Alitalia és Delta közösen üzemeltet.

A 2012-es nyári szezonban az Air France nyolc Airbus A380-as repülőgépet üzemeltet a Párizs-Charles de Gaulle repülőtérről Los Angeles, New York-JFK, Johannesburg, Tokyo, Montreal és Washington irányába.

Az Air France A380-as repülőgépe 516 utast szállít négy osztályon: kilenc utast a La Premiere (első)osztályon a fő fedélzeten, 80 utast Affaires (business) osztályon a felső fedélzeten, 38-at Premium Voyageur osztályon a felső fedélzeten és 389 utast a Voyageur (turista) osztályon, mely ülései a  két fedélzet között oszlanak meg.

A repülőgépen hat bár található a két fedélzeten, valamint állítható világítás, ami hozzáigazodik az utazás különböző szakaszaihoz. A tónusok, színek és a “galéria” felfedező terület mind az Air France speciális jellemző vonásait viselik, és a nagy óceánjáró hajók relaxáló hangulatát idézik. Az A380-as a legmodernebb zajcsökkentő technológiával is rendelkezik, és így a kabinban nyugodt, csendes légkör alakul ki.

Az Air France 2009 novembere óta üzemelteti az A380-as repülőgépeket, amik egy Boeing 777-200 és egy Airbus A340-es együttes kapacitásával rendelkeznek, 20%-kal alacsonyabb üzemeltetési költségek és széndioxid-kibocsátás mellett. A repülőgép mérete és teljesítménye különösen jól illik az Air France hálózatához, és így a társaság 12 és 15 millió euró közötti megtakarítást eszközölhet repülőgépenként évente, mindezt a környezeti fenntarthatóság javítása mellett.


 Új szolgáltatások a Budapest Airport palettáján

Új szolgáltatások a Budapest Airport palettáján 

A rejtett fogyatékossággal és fokozott érzékenységgel élőket segítik a Budapest Airport új szolgáltatásai.
Szakmai elismerés a légitársaság gyakornoki programjának

Szakmai elismerés a légitársaság gyakornoki programjának 

A Zynternship Awards szakmai zsűri döntése alapján arany minősítést kapott az egyetemistáknak szóló gyakornoki program.
Ismét sztrájk a brüsszeli reptéren, hatalmas fennakadások várhatók

Ismét sztrájk a brüsszeli reptéren, hatalmas fennakadások várhatók 

Az összes induló járatot törlik kedden a belgiumi charleroi-i repülőtéren a biztonsági személyzet sztrájkja miatt.
Aki még használ taxis drosztot, az ne a megszokott rutin alapján tegye

Aki még használ taxis drosztot, az ne a megszokott rutin alapján tegye 

Ugyanis egy többlépcsős, ütemezett taxiállomás-felújító programba kezdett a Budapesti Közlekedési Központ (BKK)
Innováció Bécsben: digitális akadálymentesítés

Innováció Bécsben: digitális akadálymentesítés 

Az osztrák fővárosban mostantól megújulnak a digitális utastájékoztató kijelzők.
Módosult a zöld rendszámos autók parkolási kedvezménye

Módosult a zöld rendszámos autók parkolási kedvezménye 

Egyre csökken az ingyenes parkolási lehetőség.
Több légitársaságnak is fájhat a Boeing-botrány

Több légitársaságnak is fájhat a Boeing-botrány 

Az ultrafapados légitársaság utasainak számát a jelenlegi évi 200 millióról 2034-re 300 millióra szeretné növelni, de ehhez szüksége lenne repülőgépekre.
Dollármiliókat fordít pilótái és légiutas-kísérői képzésére ez a légitársaság

Dollármiliókat fordít pilótái és légiutas-kísérői képzésére ez a légitársaság 

A légitársaság célja, hogy az új eszközök használatával 54 százalékkal növelje pilótaképzési kapacitását.
Ebben az évben már biztos nem megy a WIZZ Tel Aviv-ba

Ebben az évben már biztos nem megy a WIZZ Tel Aviv-ba 

Sőt, jövő év elején sem visz utasokat Izraelbe az ultrafapados légitársaság.
Durva büntetést kapott a Lufthansa

Durva büntetést kapott a Lufthansa  

Nem véletlenül.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.