Már ide is repül az Air France A380-as:

Az Air France folytatja új útvonalak bevezetését az Airbus A380-as repülőgépével két új úticéllal: Dubai a 2011. december 5-én induló téli menetrend keretében és Los Angeles, ahová a járatok 2012. május 28-tól indulnak - közölte a Turizmus Online-nal a légitársaság.

2011. december 5-től kezdődően és végig a téli szezonban az Air France naponta induló járatot üzemeltet Dubaiba a Párizs-Charles de Gaulle repülőtérről.

Az új A380-as repülőgép bevezetését a Tokió járat iránti kereslet szezonális csökkenése tette lehetővé. A 2011-12-es téli szezonban az Air France hat Airbus A380-as repülőgépet üzemeltet a Párizs-Charles de Gaulle repülőtérről a következő öt úticél irányába: New York-JFK, Johannesburg, Montreal, Washington és Dubai.

2012. május 8-tól kezdődően Los Angeles lesz a harmadik USA-beli úticél, amit az Air France a nagyméretű repülőgéppel ér el New York és Washington után.

Az Air France napi két járatot indít Los Angelesbe a Párizs-Charles de Gaulle repülőtérről. A járat a transzatlanti közös vállalkozás részét képezi, amit az Air France KLM, Alitalia és Delta közösen üzemeltet.

A 2012-es nyári szezonban az Air France nyolc Airbus A380-as repülőgépet üzemeltet a Párizs-Charles de Gaulle repülőtérről Los Angeles, New York-JFK, Johannesburg, Tokyo, Montreal és Washington irányába.

Az Air France A380-as repülőgépe 516 utast szállít négy osztályon: kilenc utast a La Premiere (első)osztályon a fő fedélzeten, 80 utast Affaires (business) osztályon a felső fedélzeten, 38-at Premium Voyageur osztályon a felső fedélzeten és 389 utast a Voyageur (turista) osztályon, mely ülései a  két fedélzet között oszlanak meg.

A repülőgépen hat bár található a két fedélzeten, valamint állítható világítás, ami hozzáigazodik az utazás különböző szakaszaihoz. A tónusok, színek és a “galéria” felfedező terület mind az Air France speciális jellemző vonásait viselik, és a nagy óceánjáró hajók relaxáló hangulatát idézik. Az A380-as a legmodernebb zajcsökkentő technológiával is rendelkezik, és így a kabinban nyugodt, csendes légkör alakul ki.

Az Air France 2009 novembere óta üzemelteti az A380-as repülőgépeket, amik egy Boeing 777-200 és egy Airbus A340-es együttes kapacitásával rendelkeznek, 20%-kal alacsonyabb üzemeltetési költségek és széndioxid-kibocsátás mellett. A repülőgép mérete és teljesítménye különösen jól illik az Air France hálózatához, és így a társaság 12 és 15 millió euró közötti megtakarítást eszközölhet repülőgépenként évente, mindezt a környezeti fenntarthatóság javítása mellett.


A Wizz Air járatait is érinti a nemzetközi szintű technikai leállás

A Wizz Air járatait is érinti a nemzetközi szintű technikai leállás 

Ezzel kapcsolatban a következő közleményt juttatták el szerkesztőségünkbe.
Egyszerre áldás és átok a sok reptérfejlesztés szerte a világban

Egyszerre áldás és átok a sok reptérfejlesztés szerte a világban 

A következő két évtizedben 2 trillió (magyarul 2 billió, vagyis kétezerszer egymilliárd) dollár értékű fejlesztések várhatók világszerte a légiközlekedésben.
Az utazók zöme ügyet sem vet a MÁV meglehetősen furcsa kérésére

Az utazók zöme ügyet sem vet a MÁV meglehetősen furcsa kérésére 

Ugyanis hiába óvta őket a MÁV - ennek ellenére jegyet váltottak különböző vonalakon járó szerelvényeikre.
Új magyar jármű született

Új magyar jármű született 

Bemutatták az új magyar elektromos midibuszt - a Városligetben tette meg első köreit a bajai gyár fejlesztése.
Ismét indít és fogad járatokat a debreceni reptér

Ismét indít és fogad járatokat a debreceni reptér 

Örömteli hírről kaptunk tájékoztatást szerda délelőtt.
Késés és járattörlés esetén cseveghet Ameliával

Késés és járattörlés esetén cseveghet Ameliával 

Mesterséges inteligenciával teszi hatékonyabbá ügyfélszolgálatát a légitársaság.
Összehangolja európai hálózatát az Air France-KLM és a SAS 

Összehangolja európai hálózatát az Air France-KLM és a SAS  

Szorosabbra fűzi kereskedelmi együttműködését a három légitársaság: codeshare és interline megállapodást kötöttek.
Mit kell tudnia egy légiutas-kísérőnek?

Mit kell tudnia egy légiutas-kísérőnek? 

Az Emirates hét pontban összefoglalta azon tananyaga legfontosabb témáit , amelyet mindenkinek el kell sajátítani, aki jelentkezik hozzájuk légiutas-kísérőnek.
2043-ra duplájára nőhet a világ légiflottája

2043-ra duplájára nőhet a világ légiflottája 

A Közel-Keleten és Ázsiában, ezen belül is Indiában és Kínában látják a legerősebb növekedést és bővülést.

Interjú

Pesti István: Kiderül, kiben van meg az a plusz, amire érdemes odafigyelni

Pesti István: Kiderül, kiben van meg az a plusz, amire érdemes odafigyelni 

A két Michelin-csillagos étterem konyháját vezető séffel többek közt a versenyről és megosztó ételekről beszélgetünk, és mesél arról is, miért nem követi a trendeket.
Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető

Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető 

Az idei újdonságokról és megújulásról a borászat tulajdonosával, Dunai Ágnessel beszélgettünk.
Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél”

Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél” 

Csernus Imrével szőlőről, borokról és a vidéki életről beszélgettünk, és nemrég megjelent könyve kapcsán egy kicsit rólunk, magyarokról is.