2011. december 5-től kezdődően és végig a téli szezonban az Air France naponta induló járatot üzemeltet Dubaiba a Párizs-Charles de Gaulle repülőtérről.
Az új A380-as repülőgép bevezetését a Tokió járat iránti kereslet szezonális csökkenése tette lehetővé. A 2011-12-es téli szezonban az Air France hat Airbus A380-as repülőgépet üzemeltet a Párizs-Charles de Gaulle repülőtérről a következő öt úticél irányába: New York-JFK, Johannesburg, Montreal, Washington és Dubai.
2012. május 8-tól kezdődően Los Angeles lesz a harmadik USA-beli úticél, amit az Air France a nagyméretű repülőgéppel ér el New York és Washington után.
Az Air France napi két járatot indít Los Angelesbe a Párizs-Charles de Gaulle repülőtérről. A járat a transzatlanti közös vállalkozás részét képezi, amit az Air France KLM, Alitalia és Delta közösen üzemeltet.
A 2012-es nyári szezonban az Air France nyolc Airbus A380-as repülőgépet üzemeltet a Párizs-Charles de Gaulle repülőtérről Los Angeles, New York-JFK, Johannesburg, Tokyo, Montreal és Washington irányába.
Az Air France A380-as repülőgépe 516 utast szállít négy osztályon: kilenc utast a La Premiere (első)osztályon a fő fedélzeten, 80 utast Affaires (business) osztályon a felső fedélzeten, 38-at Premium Voyageur osztályon a felső fedélzeten és 389 utast a Voyageur (turista) osztályon, mely ülései a két fedélzet között oszlanak meg.
A repülőgépen hat bár található a két fedélzeten, valamint állítható világítás, ami hozzáigazodik az utazás különböző szakaszaihoz. A tónusok, színek és a “galéria” felfedező terület mind az Air France speciális jellemző vonásait viselik, és a nagy óceánjáró hajók relaxáló hangulatát idézik. Az A380-as a legmodernebb zajcsökkentő technológiával is rendelkezik, és így a kabinban nyugodt, csendes légkör alakul ki.
Az Air France 2009 novembere óta üzemelteti az A380-as repülőgépeket, amik egy Boeing 777-200 és egy Airbus A340-es együttes kapacitásával rendelkeznek, 20%-kal alacsonyabb üzemeltetési költségek és széndioxid-kibocsátás mellett. A repülőgép mérete és teljesítménye különösen jól illik az Air France hálózatához, és így a társaság 12 és 15 millió euró közötti megtakarítást eszközölhet repülőgépenként évente, mindezt a környezeti fenntarthatóság javítása mellett.