Már WhatsAppon is kérhetik jegyeiket a KLM utasai

A légitársaság utasai ezentúl a hivatalos WhatsApp applikáción keresztül is kérhetik jegyeiket és beszállókártyáikat, sőt az alkalmazás ügyfélszolgálati támogatásnak köszönhetően 10 különböző nyelven, 0-24 órában tehetik fel repüléssel kapcsolatos kérdéseiket a légitársaság munkatársainak.

A WhatsApp kedden jelentette be, hogy néhány nagyvállalattal közösen elkezdi az új, ügyfélszolgálati funkciójának tesztelését.

Az üzenetküldő applikáció kísérleti programjának célja, hogy segítse a KLM-hez hasonló vállalatok gyors és személyre szabott ügyfélkommunikációját, megkönnyítve ezzel mind a szolgáltató cégek, mind azok ügyfeleinek életét.

Az új funkció egyelőre csak limitált számú országban érhető el, de a WhatsApp rövidtávú céljai között szerepel a szolgáltatás kibővítése. A KLM jelenleg az első és egyetlen légitársaság a világon, amely kiterjesztette ügyfélk ezelési rendszerét az applikáció új felületére is.

„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a KLM a légitársaságok közül elsőként indította el hivatalos WhatsApp fiókját, hiszen az üzenetküldő applikációval közös együttműködésünknek köszönhetően tovább erősíthetjük úttörő szerepünket a légiközlekedés piacán.

Jelen akarunk lenni mindenhol, ahol az ügyfeleink a szabadidejüket töltik, így nem volt kérdés, hogy az 1 milliárd felhasználóval bíró WhatsApp-on is ott kell lennünk. Az innovációval új szintre emeltük közösségi média stratégiánkat, hiszen a WhatsApp fiók által megbízható és pontos tájékoztatást nyújthatunk utasaink s zámára a hét minden napján, a világ bármely pontján” – nyilatkozta Pieter Elbers, a KLM elnök-vezérigazgatója az új funkció bevezetése kapcsán. 

Az alkalmazásnak köszönhetően a KLM gyorsan és egyszerűen kínál bárhonnan elérhető repülési információkat, a 0-24 órában működő ügyfélszolgálati támogatáson keresztül pedig az utasok közvetlenül is feltehetik kérdéseiket KLM közösségi média munkatársainak.

A szolgáltatás jelenleg azok számára érhető el, akik a KLM.com-on keresztül foglalják le repülőjegyeiket, illetve engedélyezik a WhatsApp számára az értesítések küldését.


Budapest Airport: itt a nyári csúcsforgalom

Budapest Airport: itt a nyári csúcsforgalom 

Rekord utasforgalom várható az idei nyáron a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, amelyre a Budapest Airport már tavaly ősszel megkezdte a felkészülést.
Új VIP terminál a máltai repülőtéren

Új VIP terminál a máltai repülőtéren 

4,5 millió eurós beruházással újult meg a máltai repülőtér VIP vendégterminálja.
Az Emirates és az Uber stratégiai együttműködést írt alá

Az Emirates és az Uber stratégiai együttműködést írt alá 

A felek egy gördülékeny foglalási rendszer kialakításán dolgoznak együtt.
Íme, Nyugat-Európa legjobb légitársasága

Íme, Nyugat-Európa legjobb légitársasága 

A francia légitársaság egymást követő ötödik évben lett a legjobb nyugat-európai légitársaság az utasok visszajelzése alapján készülő listán.
Ryanair: Évek óta figyelmeztettünk a Boeing problémáira

Ryanair: Évek óta figyelmeztettünk a Boeing problémáira 

A Ryanair vezérigazgatója, Michael O’Leary élesen bírálta a Boeing gyártási gyakorlatát, miután lezuhant az Air India Dreamliner repülőgépe.
A Wizz Air felfüggeszti a Dubaj és Abu-Dzabi felé induló járatait

A Wizz Air felfüggeszti a Dubaj és Abu-Dzabi felé induló járatait 

A légitársaság a kialakult helyzet miatt július 3-tól szeptember 15-ig felfüggeszti ezeket a járatpárokat.
Új szinten az autómegosztás: egyre többen választják külföldi utakhoz is

Új szinten az autómegosztás: egyre többen választják külföldi utakhoz is 

MOL Limo: a hosszútávú belföldi bérlések legnépszerűbb célpontja a magyarok körében a Balaton.
Tarolt a Turkish Airlines a légitársaságok Oscar-díjátadóján

Tarolt a Turkish Airlines a légitársaságok Oscar-díjátadóján 

Immár tizedik alkalommal nyerték el az „Európa legjobb légitársasága” címet.
Emirates: új játékok, jobb repülési élmény

Emirates: új játékok, jobb repülési élmény 

A légitársaság a nyári iskolai szünetre időzítve új fedélzeti játék- és táskakollekciót vezet be a gyerekek számára minden járatán.
Hosszas előkészítő munka után az idei főszezonra tervezett start is elmaradhat

Hosszas előkészítő munka után az idei főszezonra tervezett start is elmaradhat 

A turistákat egyik görög szigetről a másikra szállító hidroplánokról van szó.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.