A légitársaság történeti adatai szerint évente több mint 10 000 járatot érint poggyászhoz kapcsolódó késés. Az is kimutatható az adatokból, hogy az elmúlt öt év során az egyes úti célokon eltöltött idő hossza folyamatosan csökken, és mára minden harmadik WIZZ-utazó három vagy kevesebb napos utat foglal. A rövidebb utazások következményeként a WIZZ utasai könnyű, praktikus csomaggal repülnek. Az utasok egyharmada vásárolt feladott poggyászt, és hétből átlagosan mindössze egy utas választotta a fedélzetre is felvihető kézipoggyászt.
2018. november 1-től kezdődően minden utas felvihet a fedélzetre egy darab ingyenes kézipoggyászt (legfeljebb 40x30x20 cm), míg az elsőbbségi szolgáltatást (WIZZ Priority) megvásároló utasok egy további fedélzeti kézipoggyászt (legfeljebb 55x40x23 cm) is felvihetnek magukkal. Az utasok visszajelzései alapján és a megváltozott utazási szokásokhoz igazodva a Wizz Air bevezeti a 10 kg súlyú feladott poggyászt a kényelmes utazási élmény érdekében, már 7 eurótól induló áron.
Az október 10. előtt foglalt, 2018. november 1. utáni időszakra szóló WIZZ Priority nélküli foglalásokhoz a Wizz Air díjmentesen hozzáad egy 10 kg-os feladott poggyászt, míg a szintén korábban foglalt és november 1. utáni időszakra szóló, de feladott poggyászt tartalmazó foglalásokhoz díjmentesen WIZZ Priority szolgáltatást ad a légitársaság.