Az Air France elrendelte hatvan darab Airbus A220-300-as repülőgép beszerzését, további 30 vásárlási opcióval és 30 beszerzési joggal. Az első repülőgépnek 2021 szeptemberében érkezik meg. Az új gépek az Air France rövid- és középtávú járatainak flottájához csatlakoznak majd. Ez a repülőgép lehetővé teszi az Air France számára, hogy csökkentse ökológiai lábnyomát. Az A220-300-as 20%-kal kevesebb szén-dioxidot bocsát ki és kétszer csendesebb, mint a kategóriájához tartozó hasonló repülőgépek.
A 150 férőhellyel és 2300 tengeri mérföldes működési tartománnyal rendelkező A220-300-as gép kiválóan alkalmas az A318-as és A319-es repülők helyettesítésére az Air France rövid- és középtávú járatainak hálózatán. Ez a repülőgép lehetővé teszi a társaság számára, hogy növelje versenyképességét azáltal, hogy a helyettesítendő repülőgépekhez viszonyítva több mint 10%-kal csökkenti az ülésenkénti költségeket.
Az új repülőgép mivel az ülései nagyobb helyet kínálnak majd, nagyobbak lesznek a kézipoggyász-tároló rekeszek, szélesednek a folyosók és WiFi elérhetőség is lesz a fedélzeten.
{youtube|id=zJhDR8HLP84}
Az Air France-KLM emellett 2022-re kivonja a A380-as modellt az Air France flottájából. A négy motorral rendelkező A380-as ülésenként 20-25%-kal több üzemanyagot fogyaszt és több CO2-t bocsát ki, mint az új generációs hosszútávú járatok. A növekvő repülőgép-karbantartási költségek, valamint az ügyfelek elvárásainak kielégítéséhez szükséges utastéri felújítások még tovább csökkentik az Air France A380-asainak gazdasági megtérülését, így a repülőgép flottában tartása jelentős költségekkel járna.