A légitársaság, amelynek felhalmozott veszteségei és adósságai elérik a 12 milliárd USA dollárt, ezzel igyekszik plusz bevételekhez jutni. Flottájában 111 repülőgép található, amelyek farkára vagy törzsére egyaránt lehet elhelyezni hirdetést, idézi a nemzeti légitársaságot a Business Today. Az Air India a repülőgépek belsejében is tervez reklámokat, ha esetleg az utasok nem látnák a törzsön lévő hirdetést. Reklámokra számíthatnak a falakon, csomagtartókon, képernyőkön, párnákon és üléshuzatokon is. Sőt, a légitársaság még a beszállókártyákon és poggyász cimkéken is szorítanak helyet a megjelenésre, előbbiből évente 22 milliót adnak ki. A fedélzeti termékbemutató is felmerült ötletként a légitársaságnál, mint újabb bevételszerzési lehetőség. Ilyen korábbi időkben volt is már az Air India gépein. A légitársaság úgy számol, a hirdetési felületek sikeres értékesítésével egy repülőgép havonta akár 35 000 dollárt is hozhat.
Még a repjegyen is adnának el hirdetési felületet
A meglehetősen nehéz anyagi helyzetben lévő Air India azt tervezi, hogy hirdetőknek értékesíti repülőgépeinek külső és belső felületeit.

Budapest Airport: itt a nyári csúcsforgalom
Rekord utasforgalom várható az idei nyáron a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, amelyre a Budapest Airport már tavaly ősszel megkezdte a felkészülést.

Új VIP terminál a máltai repülőtéren
4,5 millió eurós beruházással újult meg a máltai repülőtér VIP vendégterminálja.

Az Emirates és az Uber stratégiai együttműködést írt alá
A felek egy gördülékeny foglalási rendszer kialakításán dolgoznak együtt.

Íme, Nyugat-Európa legjobb légitársasága
A francia légitársaság egymást követő ötödik évben lett a legjobb nyugat-európai légitársaság az utasok visszajelzése alapján készülő listán.

Ryanair: Évek óta figyelmeztettünk a Boeing problémáira
A Ryanair vezérigazgatója, Michael O’Leary élesen bírálta a Boeing gyártási gyakorlatát, miután lezuhant az Air India Dreamliner repülőgépe.

A Wizz Air felfüggeszti a Dubaj és Abu-Dzabi felé induló járatait
A légitársaság a kialakult helyzet miatt július 3-tól szeptember 15-ig felfüggeszti ezeket a járatpárokat.

Új szinten az autómegosztás: egyre többen választják külföldi utakhoz is
MOL Limo: a hosszútávú belföldi bérlések legnépszerűbb célpontja a magyarok körében a Balaton.

Tarolt a Turkish Airlines a légitársaságok Oscar-díjátadóján
Immár tizedik alkalommal nyerték el az „Európa legjobb légitársasága” címet.

Emirates: új játékok, jobb repülési élmény
A légitársaság a nyári iskolai szünetre időzítve új fedélzeti játék- és táskakollekciót vezet be a gyerekek számára minden járatán.

Hosszas előkészítő munka után az idei főszezonra tervezett start is elmaradhat
A turistákat egyik görög szigetről a másikra szállító hidroplánokról van szó.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.