A légitársaság, amelynek felhalmozott veszteségei és adósságai elérik a 12 milliárd USA dollárt, ezzel igyekszik plusz bevételekhez jutni. Flottájában 111 repülőgép található, amelyek farkára vagy törzsére egyaránt lehet elhelyezni hirdetést, idézi a nemzeti légitársaságot a Business Today. Az Air India a repülőgépek belsejében is tervez reklámokat, ha esetleg az utasok nem látnák a törzsön lévő hirdetést. Reklámokra számíthatnak a falakon, csomagtartókon, képernyőkön, párnákon és üléshuzatokon is. Sőt, a légitársaság még a beszállókártyákon és poggyász cimkéken is szorítanak helyet a megjelenésre, előbbiből évente 22 milliót adnak ki. A fedélzeti termékbemutató is felmerült ötletként a légitársaságnál, mint újabb bevételszerzési lehetőség. Ilyen korábbi időkben volt is már az Air India gépein. A légitársaság úgy számol, a hirdetési felületek sikeres értékesítésével egy repülőgép havonta akár 35 000 dollárt is hozhat.
Még a repjegyen is adnának el hirdetési felületet
A meglehetősen nehéz anyagi helyzetben lévő Air India azt tervezi, hogy hirdetőknek értékesíti repülőgépeinek külső és belső felületeit.

Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours
Az utazásszervező új úti céllal bővítette debreceni indulású ajánlatait.

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál
A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.

Repülési élmény autista gyerekeknek
Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt
2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!
Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság
A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító
Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.

Kutyafogadó a római reptéren
A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában
Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.

Privát lakosztályok a felhők felett
Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.