Nos, a társaság úgy tűnik elérte célját, legújabb, március 27-én közzé tett filmjük a YouTube-on valódi vírusvideó lett, egy hét alatt közel másfél millió kattintást kapott, ebből egymilliót alig három nap leforgása alatt. A filmben az amerikai fitneszguru, Richard Simmons szerepel flitteres lycra kezeslábasba bújtatva és vicces „torna” gyakorlatokat imitálva ismerteti a tudnivalókat egy gép fedélzetén, ami leginkább egy diszkóra hasonlít. A filmben Simmons tánckarát a légitársaság dolgozói adják, akik szintén a 80-as éveket idéző fitnesz ruhákba öltöztek. Hogy az Air New Zealand vezetésének van humora, mi sem bizonyítja jobban, hogy a videóban pár percre a társaság ügyvezető igazgatója Rob Fyfe is felbukkan fejpántban és rövid naciban.
{youtube|id=3iaTEgoezNQ}
A társaságnak már korábban is voltak meghökkentő fedélzeti videói, az egyikben a személyzeten csak testfesték volt, ruha nem, a másikban pedig egy komplett rögbicsapat szerepelt, erről korábban nálunk is olvashattak. A mostani videó internetes népszerűsége a légitársaság marketingeseit is meglepte. Mike Tod, az Air New Zealand marketing menedzsere a helyi lapoknak úgy nyilatkozott, nem számítottak ilyen fogadtatásra. A videó alighogy felkerült a YouTube-ra, pár óra leforgása alatt gyakorlati világ minden részén siker lett. Az új rövidfilmet a héten már vetítik utasaiknak a járatokon.