Mint ismeretes, a négy légitársaság a Delta önálló képviseletének megszűnése óta egy helyen, az East-West Business Centerben szolgálja ki a szakmai partnereket. A nyílt nap célja az volt, hogy megkönnyítsék a közös munkát, közelebb hozzák egymáshoz a légitársaságok és az értékesítő irodák munkatársait. A programon, amelynek keretében a meghívottak meghallgatták a legfontosabb aktualitásokról szóló prezentációkat, végigjárták a légitársaságok irodáit, megismerték személyesen a kollégákat, feltehették kérdéseiket, 30-40 utazási irodai értékesítő vett részt.
Egyebek mellett elhangzott, hogy az Air France Kuala Lumpurba és Minneapolisba indított új járatokat a közelmúltban, míg a KLM-nél a napi negyedik budapesti járat, továbbá Fukuoka az újdonság. Kiderült, hogy a Delta jelentősen bővítette párizsi járatainak számát, így a francia fővároson keresztül már 11 USA-beli város érhető el a Deltával. Az Alitalia legfontosabb híre, hogy május 3-ától napi két járat köti össze Rómát Budapesttel. Kis Éva sales menedzser megjegyezte, hogy az új járat kedvez az üzleti és az átszálló utasoknak egyaránt.
A hasznos tudnivalók elhangzása után rövid kvíz következett, amelynek helyes megfejtői értékes ajándékokkal lettek gazdagabbak, a fődíj két amszterdami repülőjegy volt.