Az ír fapados a portálhoz eljuttatott rövid közleményében azt írta, hogy a lapban megjelent állítások kitaláltak.
Míg a Magyar Nemzet pénteki cikke azt állította, hogy az érintett utasok 60 százaléka elállt az utazástól, a Ryanair hivatalos közlése szerint a július 1. utáni járatokra korábbi foglalással rendelkező utasok kevesebb mint 3 százaléka mondta le a foglalását az utólag áthárított extraprofit-adó miatt.
A légitársaság most is megerősítette a korábbi közleményében írtakat, miszerint a foglalásaikat törlő utasok teljes visszatérítést kapnak, az ezzel kapcsolatos visszajelzésre június 16-ig adott időt levelében a cég.
A mostani közlés kitér arra, hogy a megüresedett helyeket a légitársaság ismét értékesíti, és újra leszögezi, hogy a magyar családoknak a kormány által egy veszteséges ágazatra kivetett extraprofit-adó miatt kell többet fizetnie a repülőjegyekért.