Az Emirates egy újabb kényelmi szolgáltatást vezet be: utasai akár már a repülés előtt két héttel, de legkésőbb a járatindulás előtt 24 órával kiválaszthatják, hogy milyen meleg főételt szeretnének a fedélzeten fogyasztani repülőútjuk során.
Az étel-előrendelés bevezetése nem csupán a légitársaság utasainak kényelmét szolgálja, de csökkenti az élelmiszer-pazarlást is. Az étel-előrendelés szolgáltatás keretében az utasok már 14 nappal a repülés előtt átnézhetik a fedélzeti menüt az Emirates.com weboldalon vagy az Emirates alkalmazásban, és legkésőbb 24 órával az utazás előtt kiválaszthatják az általuk preferált, meleg főételt és igény esetén speciális ételeket is rendelhetnek.
A repülőgépen a légiutas-kísérő személyzet egy egyedi fejlesztésű alkalmazást használ az étel-előrendelések áttekintéséhez, ez segíti őket abban, hogy minden utasnak az általuk kiválasztott ételt szolgálhassák fel. A szolgáltatást egyelőre július 25-től a Business osztályon vezetik be, a Dubaj és London Heathrow/Gatwick/Stansted közötti járatokon. A légitársaság azonban a közeljövőben több útvonalra és utasosztályra is ki szeretné terjeszteni az étel-előrendelést, továbbá folyamatosan figyelemmel kíséri a bevezetési fázisban kapott ügyfél-visszajelzéseket.
Az új kezdeményezés kiegészíti a már meglévő, mesterséges intelligencia alapú, ügyfélpreferenciákat nyomon követő rendszert, valamint a légiutas-kísérő személyzet tapasztalatait, amelyek megkönnyítik a menütervezést és az élelmiszer-rendelést.
Forrás: Emirates